Implementace strukturovaného studia s účastí odborníků z praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F09%3A%230000152" target="_blank" >RIV/00237752:_____/09:#0000152 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Implementace strukturovaného studia s účastí odborníků z praxe
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá účastí odborníků z praxe na tvorbě strukturovaného studia. Analyzuje různé modely bakalářského studia (obecný model podle principů Boloňského procesu, model vytvořený podle požadavků praxe a konkrétní model technické fakulty připravený kakreditaci) a uvádí výsledky kvalitativního výzkumu z oblasti restrukturalizace vysokoškolského studia.
Název v anglickém jazyce
Implementation of structural studies with participation of experts from practice
Popis výsledku anglicky
The article deals with participation of experts from practice in structural studies development. It analysis various models of bachelor degree programmes (general model applying principles of Bologna process, model elaborated on the basis of requirementsfrom practice and real model of bachelor degree programme of one of technical faculties submitted for accreditation) and introduces the results of qualitative surveys in the area of restructuralisation of hihger education studies.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Aula
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Svazek periodika
17
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—