Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Opening up the black box: Drivers and barriers in institutional implementation of the European standards and guidelines

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00237752%3A_____%2F14%3A%230000198" target="_blank" >RIV/00237752:_____/14:#0000198 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00237752:_____/14:#0000212

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Opening up the black box: Drivers and barriers in institutional implementation of the European standards and guidelines

  • Popis výsledku v původním jazyce

    his concluding chapter identifies and presents the major drivers and barriers to implementation of the European Standards and Guidelines for Quality Assurance at 28 higher education institutions across seven Bologna signatory countries, including the regions of Western Europe (UK, NL, PT), Central Europe (PL, CZ, SK) and Eastern Europe (LV).

  • Název v anglickém jazyce

    Opening up the black box: Drivers and barriers in institutional implementation of the European standards and guidelines

  • Popis výsledku anglicky

    his concluding chapter identifies and presents the major drivers and barriers to implementation of the European Standards and Guidelines for Quality Assurance at 28 higher education institutions across seven Bologna signatory countries, including the regions of Western Europe (UK, NL, PT), Central Europe (PL, CZ, SK) and Eastern Europe (LV).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Drivers and barriers to achieving quality in higher education

  • ISBN

    9789462094932

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    167-175

  • Počet stran knihy

    195

  • Název nakladatele

    Sense Publishers

  • Místo vydání

    Rotterdam

  • Kód UT WoS kapitoly