Současnost a budoucnost učebnic fyziky pro gymnázia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00444871%3A_____%2F02%3A00005537" target="_blank" >RIV/00444871:_____/02:00005537 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současnost a budoucnost učebnic fyziky pro gymnázia
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek podává přehled učebnic pro výuku fyziky na středních školách používaných ve 20. století. Druhá část příspěvku se zabývá koncepcí učebnic fyziky pro začínající 21. století.
Název v anglickém jazyce
The present and future of the physics textbooks for grammar schools
Popis výsledku anglicky
This article is dedicaded to a summary of a text-books for physics education in the high school at the 20th century. Second part of the article demonstrate conception of the text-books for physics teaching at the following 21th century.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LP0017" target="_blank" >LP0017: Rozšiřování výsledků výzkumu v oblasti matematického a fyzikálního vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Matematika - fyzika - informatika
ISSN
1210-1761
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
84-93
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—