Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prototyp systému pro měření vlastností silničních mostních konstrukcí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00473057%3A_____%2F22%3AN0000007" target="_blank" >RIV/00473057:_____/22:N0000007 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prototyp systému pro měření vlastností silničních mostních konstrukcí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výstup umožňuje uživateli sledovat změny mostní konstrukce daného mostu v závislosti na působení okolních činitelů, jako je dopravní provoz, meteorologická situace a změna chování a vlastností mostní konstrukce na základě stáří, vlastností použitých stavebních materiálů a terénu. Samotný systém měření změn mostních konstrukcí je složen ze souboru různých typů senzorů. K doplnění naměřených informací ze senzorů slouží data z dalších externích rozšiřujících zařízení, jako je WIM (vážní systém vozidel za jízdy), nebo ASD (Automatický sčítač dopravy), meteorologické stanice, či vozovková čidla. Výrobek lze doplnit o kamery a získat tak videozáznam pro možnost sledovat jak aktuální stream z kamer, tak videozáznam pro doplnění souvislostí k měřeným datům. Provedení, osazení a zapojení prvků systému popisuje vždy realizační dokumentace.

  • Název v anglickém jazyce

    Prototype system for measuring the properties of road bridge structures

  • Popis výsledku anglicky

    The output allows the user to monitor changes in the bridge structure of a given bridge depending on environmental factors such as traffic, meteorological conditions and changes in the behaviour and properties of the bridge structure based on age, properties of the construction materials and terrain. The bridge structure change measurement system itself is composed of a set of different types of sensors. Data from other external augmentation devices, such as WIM (Weigh-in-Motion Vehicle System) or ASD (Automatic Traffic Counter), weather stations or pavement sensors are used to supplement the measured information from the sensors. The product can be supplemented with cameras to provide a video feed for the ability to view both the actual stream from the cameras and a video feed to add context to the measured data. The design, installation and connection of the system elements are always described in the implementation documentation.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>prot</sub> - Prototyp

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20205 - Automation and control systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EG19_262%2F0019357" target="_blank" >EG19_262/0019357: Průmyslový výzkum a experimentální vývoj ve společnosti SPEL, a.s., mySCADA Technologies s.r.o. a NETWORK GROUP, s.r.o.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    SPELBric

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Měření mostní konstrukce pomocí FBG senzorů - poměrné přetvoření betonové / železobetonové konstrukce - roztažnost / pohyb mostovky pomocí tzv. displacement senzorů - měření dynamických události - teplota na povrchu - teplota v konstrukci Měření vnějších vlivů působících na konstrukci - měření dopravních dat - intenzita dopravy - rychlost a směr vozidel - váha vozidel - kategorie vozidel 8+0 / EUR13 - měření meteorologických veličin - teplota vzduchu, rosný bod, tlak, směr a rychlost větru, srážky... - teplota a charakteristika povrchu vozovky Kamerový monitoring - vizuální sledování objektu - párování obrazových dat s měřenými událostmi - video-analytické funkce

  • Ekonomické parametry

    Očekávané zvýšení ročního obratu společnosti je < 10 mil. Kč (méně než deset milionů korun). Rozšíření portfolia nabízených služeb – kompletní monitorovací systémy pro mostní konstrukce a stavby podobného charakteru. Vytvoření jedinečného systému monitoringu na reálných mostech výrazně posílí konkurenceschopnost a uplatnění na tuzemských i zahraničních trzích.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    60750430

  • Název vlastníka

    NETWORK GROUP, s.r.o.

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem