Cyberbullying
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F01773291%3A_____%2F15%3A%230000013" target="_blank" >RIV/01773291:_____/15:#0000013 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Kyberšikana.
Popis výsledku v původním jazyce
Kyberšikanovanie ako jeden zo spôsobov šikanovania je možné nazvať aj invazívnym fenoménom v súčasnom online komunikačnom priestore. Rozvojom informačno-komunikačných technológií a zvýšením dostupnosti výpočtovej techniky napr. internetu a mobilov u detía mládeže sa otvára ďalšie prostredie pre šikanovanie.
Název v anglickém jazyce
Cyberbullying
Popis výsledku anglicky
Cyberbullying as a way of bullying have also been termed an invasive phenomenon in today's online communication space. Development of information and communication technologies and the increasing availability of computers for example. Internet and mobilephones among children and young people are more open environment for bullying.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika.sk. Slovak Journal for Educational Sciences/ Slovenský časopis pre pedagogické vedy.
ISSN
1338-0982
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
226-229
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—