The Innovative Development of Russian regions with Use of Marketing Tools
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F19%3A%230000132" target="_blank" >RIV/02819180:_____/19:#0000132 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://msed.vse.cz/msed_2019/sbornik/toc.html" target="_blank" >https://msed.vse.cz/msed_2019/sbornik/toc.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18267/pr.2019.los.186.147" target="_blank" >10.18267/pr.2019.los.186.147</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Innovative Development of Russian regions with Use of Marketing Tools
Popis výsledku v původním jazyce
The goal of the paper is to present the use of specific marketing tools in promoting the innovative development of Russian regions in order to make Russia one of the most technologically advanced countries in the world. Achieving the goal of the paper is based on the trend analysis and comparative assessment of marketing tools used in promoting the innovative development of Russian regions. Based on these results the paper discusses marketing evolution of different territories in Russia and in the world, summarizes tendencies of innovative development in Russia and in foreign countries, and presents problems and perspectives of using specific marketing tools in promoting the innovative development of Russian regions. The results support research assumption that using specific marketing tools (particularly tools of brand and sensor marketing) can promote the innovative development of Russian regions. It allows formulating proposals for the development and implementation of regional marketing strategies for promoting the innovative development of specific Russian regions.
Název v anglickém jazyce
The Innovative Development of Russian regions with Use of Marketing Tools
Popis výsledku anglicky
The goal of the paper is to present the use of specific marketing tools in promoting the innovative development of Russian regions in order to make Russia one of the most technologically advanced countries in the world. Achieving the goal of the paper is based on the trend analysis and comparative assessment of marketing tools used in promoting the innovative development of Russian regions. Based on these results the paper discusses marketing evolution of different territories in Russia and in the world, summarizes tendencies of innovative development in Russia and in foreign countries, and presents problems and perspectives of using specific marketing tools in promoting the innovative development of Russian regions. The results support research assumption that using specific marketing tools (particularly tools of brand and sensor marketing) can promote the innovative development of Russian regions. It allows formulating proposals for the development and implementation of regional marketing strategies for promoting the innovative development of specific Russian regions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International Days of Statistics and Economics Conference Proceedings
ISBN
9788087990186
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
1599-1608
Název nakladatele
Libuše Macáková, MELANDRIUM
Místo vydání
Fügnerova 691 274 01 Slaný
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
5. 9. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—