Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Innovative Development of Russian regions with Use of Marketing Tools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F19%3A%230000132" target="_blank" >RIV/02819180:_____/19:#0000132 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://msed.vse.cz/msed_2019/sbornik/toc.html" target="_blank" >https://msed.vse.cz/msed_2019/sbornik/toc.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.18267/pr.2019.los.186.147" target="_blank" >10.18267/pr.2019.los.186.147</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Innovative Development of Russian regions with Use of Marketing Tools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The goal of the paper is to present the use of specific marketing tools in promoting the innovative development of Russian regions in order to make Russia one of the most technologically advanced countries in the world. Achieving the goal of the paper is based on the trend analysis and comparative assessment of marketing tools used in promoting the innovative development of Russian regions. Based on these results the paper discusses marketing evolution of different territories in Russia and in the world, summarizes tendencies of innovative development in Russia and in foreign countries, and presents problems and perspectives of using specific marketing tools in promoting the innovative development of Russian regions. The results support research assumption that using specific marketing tools (particularly tools of brand and sensor marketing) can promote the innovative development of Russian regions. It allows formulating proposals for the development and implementation of regional marketing strategies for promoting the innovative development of specific Russian regions.

  • Název v anglickém jazyce

    The Innovative Development of Russian regions with Use of Marketing Tools

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of the paper is to present the use of specific marketing tools in promoting the innovative development of Russian regions in order to make Russia one of the most technologically advanced countries in the world. Achieving the goal of the paper is based on the trend analysis and comparative assessment of marketing tools used in promoting the innovative development of Russian regions. Based on these results the paper discusses marketing evolution of different territories in Russia and in the world, summarizes tendencies of innovative development in Russia and in foreign countries, and presents problems and perspectives of using specific marketing tools in promoting the innovative development of Russian regions. The results support research assumption that using specific marketing tools (particularly tools of brand and sensor marketing) can promote the innovative development of Russian regions. It allows formulating proposals for the development and implementation of regional marketing strategies for promoting the innovative development of specific Russian regions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Days of Statistics and Economics Conference Proceedings

  • ISBN

    9788087990186

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1599-1608

  • Název nakladatele

    Libuše Macáková, MELANDRIUM

  • Místo vydání

    Fügnerova 691 274 01 Slaný

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    5. 9. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku