Covid-19 jako výzva a impuls – aktuální změny ve způsobu vzdělávání personálu Vězeňské služby ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F22%3A%230000097" target="_blank" >RIV/02819180:_____/22:#0000097 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21230/22:00363442
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Covid-19 jako výzva a impuls – aktuální změny ve způsobu vzdělávání personálu Vězeňské služby ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou profesního vzdělávání zaměstnanců Vězeňské služby ČR v době pandemie covid-19. V úvodní části jsou popsány úkoly a zaměření Akademie VS ČR ve Stráži pod Ralskem, která je jedinou vzdělávací institucí pro potřeby Vězeňské služby ČR. Cílem příspěvku je seznámit čtenáře s prvními zkušenostmi související s přechodem od tradičního prezenčního vzdělávání a výcviku do distanční formy a popsat inovativní způsoby a přístupy v oblasti vzdělávání vězeňského personálu v době šíření koronaviru. Dále je věnována pozornost mezinárodní spolupráci a pořádání bilaterálních virtuálních setkání a odbornému jazykové vzdělávání formou webinářů.
Název v anglickém jazyce
COVID-19 as a challenge and impulse – Current changes in the way of training the staff of the Prison Service of the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the issue of professional training of employees of the Prison Service of the Czech Republic during the covid-19 pandemic. The introductory part describes the tasks and focus of the Academy of the Prison Service of the Czech Republic in Stráž pod Ralskem, which is the only educational institution for the needs of the Prison Service of the Czech Republic. The aim of the paper is to acquaint the reader with the first experiences related to the transition from traditional face-to-face education and training to a distance form and to describe innovative ways and approaches in the field of education of prison staff at the time of the spread of the coronavirus. Attention is also paid to international cooperation and the organization of bilateral virtual meetings and professional language training in the form of webinars.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL05000484" target="_blank" >TL05000484: Umělá inteligence a lidská práva: rizika, příležitosti a regulace</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů