Využití on-line prostředí pro komunikaci o společensky odpovědném chování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F15%3A%230000093" target="_blank" >RIV/04274644:_____/15:#0000093 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití on-line prostředí pro komunikaci o společensky odpovědném chování
Popis výsledku v původním jazyce
V posledních letech žijeme ve světě rostoucího zájmu o problematiku společenské odpovědnosti firem (CSR), která je v praxi podporována také ze strany nadnárodních a mezinárodních organizací, Evropské unie, některých vlád i firem samotných. Společensky odpovědné firmy při svém fungování usilují nejen o naplnění tradičních ekonomických cílů, ale zároveň i o naplnění sociálních a environmentálních aspektů své činnosti. Již při vytváření firemní strategie CSR je potřebné zabývat se budoucí komunikací CSR aktivit firmy, neboť to může významně přispět k zefektivnění CSR firemní politiky. Efektivní komunikace CSR aktivit by měla být směřována nejen na zákazníky, obchodní partnery, či investory, ale pozornost by měla být také zaměřena např. na zaměstnance firmy, místní komunitu, spotřebitelské organizace respektive širokou veřejnost. Cílem příspěvku je ukázat nakolik jsou principy konceptu společenské odpovědnosti firem prosazovány v České republice samotnými podniky v jejich každodenní firemní praxi.
Název v anglickém jazyce
The Use of Online Environment for Communication about Socially Responsible Behaviour by Companies in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
In recent years we have been living in the world of growing interest about the issue of corporate social responsibility (CSR) which, in practice, is supported by multinational as well as national organizations, the European Union, governments of some countries and by companies themselves. In their operations, socially responsible companies try to fulfil not only traditional economic goals, but also social and environmental aspects of its functioning. Whencreating the company's CSR strategy, it is vital to deal with future tools and content of communications about CSR activities of the company as they can significantly contribute to streamlining of the company's CSR policy.Effective CSR communication should be focused on customers, business partners, and investors alike but attention shall also be given to corporate employees, local community, customer organizations and general public.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Bačuvčík, R. a kol. Teorie a praxe v marketingové komunikaci
ISBN
9788087500682
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
147-155
Počet stran knihy
160
Název nakladatele
Nakladatelství VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—