Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití on-line prostředí pro komunikaci o společensky odpovědném chování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F15%3A%230000093" target="_blank" >RIV/04274644:_____/15:#0000093 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití on-line prostředí pro komunikaci o společensky odpovědném chování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V posledních letech žijeme ve světě rostoucího zájmu o problematiku společenské odpovědnosti firem (CSR), která je v praxi podporována také ze strany nadnárodních a mezinárodních organizací, Evropské unie, některých vlád i firem samotných. Společensky odpovědné firmy při svém fungování usilují nejen o naplnění tradičních ekonomických cílů, ale zároveň i o naplnění sociálních a environmentálních aspektů své činnosti. Již při vytváření firemní strategie CSR je potřebné zabývat se budoucí komunikací CSR aktivit firmy, neboť to může významně přispět k zefektivnění CSR firemní politiky. Efektivní komunikace CSR aktivit by měla být směřována nejen na zákazníky, obchodní partnery, či investory, ale pozornost by měla být také zaměřena např. na zaměstnance firmy, místní komunitu, spotřebitelské organizace respektive širokou veřejnost. Cílem příspěvku je ukázat nakolik jsou principy konceptu společenské odpovědnosti firem prosazovány v České republice samotnými podniky v jejich každodenní firemní praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    The Use of Online Environment for Communication about Socially Responsible Behaviour by Companies in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    In recent years we have been living in the world of growing interest about the issue of corporate social responsibility (CSR) which, in practice, is supported by multinational as well as national organizations, the European Union, governments of some countries and by companies themselves. In their operations, socially responsible companies try to fulfil not only traditional economic goals, but also social and environmental aspects of its functioning. Whencreating the company's CSR strategy, it is vital to deal with future tools and content of communications about CSR activities of the company as they can significantly contribute to streamlining of the company's CSR policy.Effective CSR communication should be focused on customers, business partners, and investors alike but attention shall also be given to corporate employees, local community, customer organizations and general public.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Bačuvčík, R. a kol. Teorie a praxe v marketingové komunikaci

  • ISBN

    9788087500682

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    147-155

  • Počet stran knihy

    160

  • Název nakladatele

    Nakladatelství VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly