Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zvoní radničním novinám v době internetu hrana? (1. část)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F17%3A%230000309" target="_blank" >RIV/04274644:_____/17:#0000309 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zvoní radničním novinám v době internetu hrana? (1. část)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Radniční noviny patří v typologii tisku mezi tzv. lokální resp. regionální tisk. Má velkou tradici (regionální noviny najdeme v 18. století) a v současnosti ho vydává bezpočet radnic. Radnice však nejsou na vydavatelskou roli určeny (připraveny), tak tento tisk mnohdy kopíruje (a často finančně nákladně) různé lifestylové časopisy resp. regionální noviny, kterých je na tiskovém trhu značný přebytek. Tím se ale u mnoha radničních periodik vytrácí jejich potřebná informační hodnota, tj. servis radnic pro občany ve všech oblastech jejich života. Radniční tisk je v uvedené stati konfrontován s mnohem rychlejšími a mnohdy informačně přitažlivějšími novými médii, kterými jsou sociální sítě. Klasický radniční tisk, vzhledem k měsíční periodicitě (v lepším případě 14ti denní periodicitě) a změnám (zrychlování) životního stylu, ani žádnou ofenzivní a aktuální informovanost směrem z radnice k občanům nemůže vykonávat. Uvedená stať v kontextu nových médií a vzhledem k požadavkům na lepší informovanost v obcích a

  • Název v anglickém jazyce

    Does the Bell Toll for the Town Hall Newspaper in the Age of Internet? (1st part)

  • Popis výsledku anglicky

    According to the press typology, the town hall newspaper falls into the so called local or regional press. It has a long tradition (the regional newspaper dates back to the 18th century) and these days it is published by a number of town halls. However, town halls are not ready to act as publishers and thus, the press frequently copies (which is often costly) various lifestyle magazines, or regional newspaper, of which there is a surplus on the market. Thus, the necessary informative value of many town hall periodicals, that is to say, the service of town halls for their citizens in all areas of their life, disappears. In this article the town hall newspapaper is confronted with much faster and many times more attractive - from the informative point of view - new media that is the social network. Due to our life style speed and due to the fact that the classical town hall newspaper is published monthly or, in a better case, every two weeks, the newspaper cannot possibly provide any offensive and up-to

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50800 - Media and communications

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Moderní obec

  • ISSN

    1211-0507

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    12

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    55-56

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus