Vliv čerpání dotací na marketingovou vitalitu českých rodinných firem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F18%3A%230000398" target="_blank" >RIV/04274644:_____/18:#0000398 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.vsfs.cz/prilohy/konference/sbornik_ev_on.pdf" target="_blank" >https://www.vsfs.cz/prilohy/konference/sbornik_ev_on.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv čerpání dotací na marketingovou vitalitu českých rodinných firem
Popis výsledku v původním jazyce
O rodinném podnikání lze říci, je celosvětově nejstarší a nejrozšířenější formou podnikání. Prolínají se v něm tři oblasti, a to rodina, firma a vlastnictví. Jednou z determinant rodinného podnikání je snaha zakladatele, majitele předat firmu následující generaci. Aby bylo možno firmu „posunout“ k další generaci, je důležité, aby firma vykazovala „dobré finanční zdraví a celkovou vitalitu.“ Výzkumným cílem bude vyhodnotit čerpání dotací rodinnými firmami a vyvodit jejich možný vliv na marketingovou vitalitu firem. Na základě výsledků zkoumaných dat jednoznačně nelze říci, že by čerpané dotace měly vliv na marketingovou vitalitu rodinných firem, i když v daném vzorku vykazují lepší vitalitu firmy, které dotace čerpají. Tato zjištění budou podstatná pro další kvalitativní výzkum.
Název v anglickém jazyce
Influence of drawing subsidies on the marketing vitality of Czech family firms
Popis výsledku anglicky
Family business can be said to be the world's oldest and most widespread form of business. There are three areas in it: family, business, and ownership. One of the determinants of family business is the effort of the founder, the owner to pass on the company to the next generation. In order for the company to "move" to the next generation, it is important for the company to have "good financial health and overall vitality." The research objective will be to evaluate the use of subsidies by family firms and to derive their potential impact on the marketing vitality of firms. Based on the results of the surveyed data, it can clearly not be said that the subsidies drawn would have an impact on the marketing vitality of the family firms, even though they show a better vitality of the companies receiving the subsidies. These findings will be essential for further qualitative research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomický výzkum - prezentace výsledků doktorandů. Recenzovaný sborník příspěvků z 5. ročníku konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní (2018)
ISBN
9788074081828
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
163-174
Název nakladatele
Vysoká škola finanční a správní, a. s.
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
VŠFS, Praha
Datum konání akce
16. 5. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—