Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Identification of University Students with Online Teaching in the Second Wave of the Covid-19 Pandemic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F21%3A%230000803" target="_blank" >RIV/04274644:_____/21:#0000803 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fmk.sk/download/Megatrends-and-Media_HOME-OFFICETAINMENT_conference-proceedings-ISSN-2729-7403-ISBN-978-80-572-0183-0.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/Megatrends-and-Media_HOME-OFFICETAINMENT_conference-proceedings-ISSN-2729-7403-ISBN-978-80-572-0183-0.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Identification of University Students with Online Teaching in the Second Wave of the Covid-19 Pandemic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Nejen evropské vzdělávací systémy procházejí v roce 2020 vynucenou adaptací v oblasti poskytování znalostí v souvislosti se šířením pandemie onemocnění COVID-19. Vzdělávací instituce přecházejí v důsledku vládních epidemiologických opatření k distančním formám on-line výuky a to v relativně krátké době a bez možnosti větších příprav. Cílem příspěvku je empirické zhodnocení situace on-line vzdělávání v tzv. druhé vlně pandemie COVID 19 a to na příkladu soukromé Vysoké školy finanční a správní v Praze, a.s. Specifickým cílem je na základě dotazníkového šetření zjistit míru identifikace studentů s vybranými prvky on-line výuky a poznání jejich postojů k celkovému významu, přínosu a efektivitě on-line formy akademického vzdělávání. Ukazuje se, že zavedení on-line výuky v druhé vlně pandemie onemocnění COVID-19 je studentskou populací nejen akceptováno jako efektivní alternativa vzdělávání, ale umožňující navíc i flexibilnější sladění studia a zaměstnání. Současně se prosazují názory, podporující případné širší a trvalejší zavádění on-line výuky, což může být strategická informace dalšího rozvoje univerzity a posilování její pozice na edukativním trhu.

  • Název v anglickém jazyce

    The Identification of University Students with Online Teaching in the Second Wave of the Covid-19 Pandemic

  • Popis výsledku anglicky

    Nejen evropské vzdělávací systémy procházejí v roce 2020 vynucenou adaptací v oblasti poskytování znalostí v souvislosti se šířením pandemie onemocnění COVID-19. Vzdělávací instituce přecházejí v důsledku vládních epidemiologických opatření k distančním formám on-line výuky a to v relativně krátké době a bez možnosti větších příprav. Cílem příspěvku je empirické zhodnocení situace on-line vzdělávání v tzv. druhé vlně pandemie COVID 19 a to na příkladu soukromé Vysoké školy finanční a správní v Praze, a.s. Specifickým cílem je na základě dotazníkového šetření zjistit míru identifikace studentů s vybranými prvky on-line výuky a poznání jejich postojů k celkovému významu, přínosu a efektivitě on-line formy akademického vzdělávání. Ukazuje se, že zavedení on-line výuky v druhé vlně pandemie onemocnění COVID-19 je studentskou populací nejen akceptováno jako efektivní alternativa vzdělávání, ale umožňující navíc i flexibilnější sladění studia a zaměstnání. Současně se prosazují názory, podporující případné širší a trvalejší zavádění on-line výuky, což může být strategická informace dalšího rozvoje univerzity a posilování její pozice na edukativním trhu.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50400 - Sociology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Megatrends and Media. Home Officetainment.

  • ISBN

    9788057201830

  • ISSN

    2729-7403

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    336-345

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava, Slovensko

  • Datum konání akce

    1. 1. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku