The Identification of University Students with Online Teaching in the Second Wave of the Covid-19 Pandemic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F21%3A%230000803" target="_blank" >RIV/04274644:_____/21:#0000803 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://fmk.sk/download/Megatrends-and-Media_HOME-OFFICETAINMENT_conference-proceedings-ISSN-2729-7403-ISBN-978-80-572-0183-0.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/Megatrends-and-Media_HOME-OFFICETAINMENT_conference-proceedings-ISSN-2729-7403-ISBN-978-80-572-0183-0.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Identification of University Students with Online Teaching in the Second Wave of the Covid-19 Pandemic
Popis výsledku v původním jazyce
Nejen evropské vzdělávací systémy procházejí v roce 2020 vynucenou adaptací v oblasti poskytování znalostí v souvislosti se šířením pandemie onemocnění COVID-19. Vzdělávací instituce přecházejí v důsledku vládních epidemiologických opatření k distančním formám on-line výuky a to v relativně krátké době a bez možnosti větších příprav. Cílem příspěvku je empirické zhodnocení situace on-line vzdělávání v tzv. druhé vlně pandemie COVID 19 a to na příkladu soukromé Vysoké školy finanční a správní v Praze, a.s. Specifickým cílem je na základě dotazníkového šetření zjistit míru identifikace studentů s vybranými prvky on-line výuky a poznání jejich postojů k celkovému významu, přínosu a efektivitě on-line formy akademického vzdělávání. Ukazuje se, že zavedení on-line výuky v druhé vlně pandemie onemocnění COVID-19 je studentskou populací nejen akceptováno jako efektivní alternativa vzdělávání, ale umožňující navíc i flexibilnější sladění studia a zaměstnání. Současně se prosazují názory, podporující případné širší a trvalejší zavádění on-line výuky, což může být strategická informace dalšího rozvoje univerzity a posilování její pozice na edukativním trhu.
Název v anglickém jazyce
The Identification of University Students with Online Teaching in the Second Wave of the Covid-19 Pandemic
Popis výsledku anglicky
Nejen evropské vzdělávací systémy procházejí v roce 2020 vynucenou adaptací v oblasti poskytování znalostí v souvislosti se šířením pandemie onemocnění COVID-19. Vzdělávací instituce přecházejí v důsledku vládních epidemiologických opatření k distančním formám on-line výuky a to v relativně krátké době a bez možnosti větších příprav. Cílem příspěvku je empirické zhodnocení situace on-line vzdělávání v tzv. druhé vlně pandemie COVID 19 a to na příkladu soukromé Vysoké školy finanční a správní v Praze, a.s. Specifickým cílem je na základě dotazníkového šetření zjistit míru identifikace studentů s vybranými prvky on-line výuky a poznání jejich postojů k celkovému významu, přínosu a efektivitě on-line formy akademického vzdělávání. Ukazuje se, že zavedení on-line výuky v druhé vlně pandemie onemocnění COVID-19 je studentskou populací nejen akceptováno jako efektivní alternativa vzdělávání, ale umožňující navíc i flexibilnější sladění studia a zaměstnání. Současně se prosazují názory, podporující případné širší a trvalejší zavádění on-line výuky, což může být strategická informace dalšího rozvoje univerzity a posilování její pozice na edukativním trhu.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50400 - Sociology
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Megatrends and Media. Home Officetainment.
ISBN
9788057201830
ISSN
2729-7403
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
336-345
Název nakladatele
Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava, Slovensko
Datum konání akce
1. 1. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—