Environmentální inovace a finanční stabilita
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F22%3A%230000939" target="_blank" >RIV/04274644:_____/22:#0000939 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Environmentální inovace a finanční stabilita
Popis výsledku v původním jazyce
Finanční analýza jakožto nástroj finančního řízení podniku je nedílnou součástí mnoha odvětví, environmentálně zaměřeného nevyjímaje. Jejím cílem je na základě teoretických východisek a konkrétních metod stanovit pro finanční management analyzovaného podniku taková doporučení, která podpoří a udrží optimální hodnoty konkrétních ukazatelů a podpoří pozitivní vývoj finančního zdraví a stability celého podniku. Právě zajištění finančního zdraví a růstu umožňuje podniku realizovat rozvojové investice týkající se inovací a investiční atraktivity.
Název v anglickém jazyce
Environmental Inovation and Financial Atability
Popis výsledku anglicky
Financial analysis, a companys financial management instrument, is an inseparable part of many industries, not excluding the environmental one. Its goal is to establish, based on theoretical background and specific analyzes, such recommendations for the analyzed companys financial management that will maintain the appropriate optimal values of specific financial indicators and support the positive development of its financial health and stability. Specificaly securing companys financial health and growth enables implementation of development investments regarding innovation and future investment atractivity.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
SOCIÁLNE MÉDIÁ A MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA: EKO-EVOLÚCIA ALEBO EKO-REVOLÚCIA?
ISBN
9788090776494
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
26-36
Název nakladatele
NOL – Nakladatelství odborné literatury
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2022
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—