Io zavedení nového způsobu organizace činností v podniku - zavedení nástrojů pro prodej nové úrovně CodeNOW
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F07840420%3A_____%2F22%3AN0000001" target="_blank" >RIV/07840420:_____/22:N0000001 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.codenow.com/roadmap" target="_blank" >https://www.codenow.com/roadmap</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Io zavedení nového způsobu organizace činností v podniku - zavedení nástrojů pro prodej nové úrovně CodeNOW
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci projektu byly zavedeny následující podpůrné nástroje pro zvýšení efektivity a automatizace v prodejním procesu a podpůrných procesech organizace: Byla zakoupena licence českého SW Smartsupp.com pro integraci chatbota do webových stránek CodeNOW.com. Ten byl nakonfigurován pro komunikaci s obchodním oddělením. Byla pořízena licence a imlementován SW Atlassian JIRA a vytvořena metodika pro řízení dodávek SW projektů v agilním / cloud-native prostředí. Toto je nyní jediné a plně využívané řešení pro řízení všech interních i zákaznických projektů. Systém CRM Hubspot je implementován, obchodní týmy US, EMEA mají své přístupy a spravují kontakty, firmy, obchody, prodejní funnel. Zároveň nástroj využívají k rozesílání emailových kampaní, automatických sekvencí a reportingu. Byl formalizován proces produktového vývoje, formalizována organizační struktura a zodpovědnosti jednotlivých pracovníků. Byl zaveden systém pro řízení budoucích dodávek a plánování rozvoje funkcí produktu CodeNOW. Byl zaveden model sběru zpětné vazby od klientů a prioritizace z pohledu úprav produktu CodeNOW na základě této zpětné vazby, využitý SW pro sběr požadavků a správu roadmapy https://www.codenow.com/roadmap. Byl zaveden model sběru informací o využívání produktu CodeNOW včetně reportingu. V prostředí GroupWare Google Suite byly zprovozněny reporty o cashflow, budgetingu, nákladovosti jednotlivých oddělení a forecastingu. Jako intranet byla zakoupena licence SW Tettra.com, wiki byla naplněna obsahem relevantním pro jednotlivá oddělení společnosti. Zároveň byly určeni vlastníci a přispěvatelé tak, aby byl obsah ve wiki udržitelný a aktuální. Zákazník si může v CodeNOW objednávat nové parametry služby a tato objednávka je automaticky propsána do komunikačního nástroje Slack, kde dojde k vytvoření požadavku na provedení změny a její odeslání na backoffice CodeNOW, který v prostředí Groupware Google Suite elektronicky eviduje faktury, doklady a úhrady. Systém pro správu HR procesů (Plus portal) byl implementován a vedoucí pracovníci proškoleni na jeho obsluhu. Eviduje kompletní organizační strukturu, docházku, dovolené atp.
Název v anglickém jazyce
Io - new way of activity organisation in company - set up tools for sales of new level of CodeNOW
Popis výsledku anglicky
As part of the project, the following support tools were introduced to increase efficiency and automation in the sales process and support processes of the organization: A license of the Czech SW Smartsupp.com was purchased for the integration of the chatbot into the CodeNOW.com website. It was configured to communicate with the sales department. The Atlassian JIRA SW was licensed and implemented, and a methodology was created for managing the delivery of SW projects in an agile / cloud-native environment. This is now the only and fully used solution for managing all internal and customer projects. The Hubspot CRM system is implemented, US, EMEA sales teams have their own access and manage contacts, companies, stores, sales funnel. At the same time, they use the tool to send email campaigns, automatic sequences and reporting. The product development process was formalized, the organizational structure and responsibilities of individual workers were formalized. A system has been put in place to manage the future delivery and planning of development of CodeNOW product features. A model of collecting feedback from clients and prioritization from the perspective of modifying the CodeNOW product based on this feedback was introduced, SW was used to collect requirements and manage the roadmap https://www.codenow.com/roadmap. A model for collecting information about the use of the CodeNOW product, including reporting, was introduced. In the GroupWare Google Suite environment, reports on cashflow, budgeting, costs of individual departments and forecasting were implemented. As an intranet, a Tettra.com SW license was purchased, the wiki was filled with content relevant to individual departments of the company. At the same time, owners and contributors were determined so that the content in the wiki was sustainable and up-to-date. The customer can order new service parameters in CodeNOW, and this order is automatically written into the Slack communication tool, where a change request is created and sent to the CodeNOW backoffice, which electronically records invoices, documents and payments in the Groupware Google Suite environment. The HR process management system (Plus portal) was implemented and managers were trained to operate it. It records the complete organizational structure, attendance, vacations, etc.
Klasifikace
Druh
X - Nezařazeno
CEP obor
—
OECD FORD obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FX03030046" target="_blank" >FX03030046: Procesní a organizační inovace ve společnosti Stratox Cloud Native s.r.o. (nová úroveň CodeNOW)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů