Prefabrikované spřažené železniční mosty KMP-O se sníženou stavební výškou
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F12169528%3A_____%2F15%3A%230000038" target="_blank" >RIV/12169528:_____/15:#0000038 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Prefabrikované spřažené železniční mosty KMP-O se sníženou stavební výškou
Popis výsledku v původním jazyce
Vývoj mostů se sníženou stavební výškou je iniciován návrhovými požadavky na zvýšenou volnou výšku pod mostem především při rekonstrukcích železničních tratí. Jedním z řešení je použití spřaženého železobetonového mostu s přímým upevněním koleje. Mostní objekty těchto konstrukcí jsou tvořeny hlavním nosným prvkem, který přenáší zatížení od kolejové dopravy a samostatnými lávkami po stranách.
Název v anglickém jazyce
Prefabricated KMP-O railway bridges with reduced construction height
Popis výsledku anglicky
Development of bridge superstructure with decreased construction height is initiated by the forms demands for increased clear height under the bridge mainly for reconstruction of railway lines. One suitable solution is the use of reinforced concrete bridge superstructure with ballastless track. These superstructures are formed by the main load bearing element which transmits loads from rail traffic and by separate walkways on sides.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TA02030380" target="_blank" >TA02030380: Vývoj hybridního železničního mostu rezistentního v záplavových územích</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů