Prototyp trakčních nabíječů automobilových baterií ve dvou variantách 12V 40A a 12V 100A včetně softwarového vybavení.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F18825176%3A_____%2F19%3AN0000001" target="_blank" >RIV/18825176:_____/19:N0000001 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.axima.cz" target="_blank" >http://www.axima.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Prototyp trakčních nabíječů automobilových baterií ve dvou variantách 12V 40A a 12V 100A včetně softwarového vybavení.
Popis výsledku v původním jazyce
Výsledkem vývoje je nabíječ 12VDC, který je určen pro nabíjení olověných akumulátorů s napětím 12V umístěných v automobilech.Tento nabíječ bude používán jako servisní zařízení ve značkových servisech a také v showroomech, kde má sloužit jako podpora baterie u vystavených vozidel při jejich dlouhodobém předvádění bez nastartování motoru. Nabíječ obsahuje řídící systém s displejem a disponuje rozsáhlým softwarem, který slouží jako průvodce při připojení a používání nabíječe v různých režimech, jako je nabíjení baterie v automobil, nabíjení baterie mimo automobil, přímě napájení automobilu bez baterie. Obsahuje diagnostické funkce pro zjištění stavu baterie a jeho vyhodnocení. Byly vyvinuty dvě varianty - 40A a 100A.
Název v anglickém jazyce
Prototyp of traction chargers of car batteries in two variants 12V 40A and 12V 100A including SW equipment.
Popis výsledku anglicky
The result of the development is a charger 12VDC, which is designed to charge lead-acid batteries with voltage 12V placed in cars.This charger will be used as a service equipment in branded services and also in showrooms, where it serves as a battery support for exposed vehicles during their long demonstration without starting engine. The charger includes a display control system and extensive software to guide you in connecting and using the charger in various modes, such as charging the car battery, charging the battery outside the car, direct power to the car without the battery. It includes diagnostic functions for battery status and evaluation. Two variants were developed - 40A and 100A.
Klasifikace
Druh
G<sub>prot</sub> - Prototyp
CEP obor
—
OECD FORD obor
20201 - Electrical and electronic engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EG15_019%2F0001355" target="_blank" >EG15_019/0001355: Vývoj nové generace nabíječů AXIMA</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
CHARGE CUBE 40, CHARGE CUBE 100
Číselná identifikace
G
Technické parametry
Technické parametry jsou uvedeny v technické dokumentaci projektu, slouží jen potřebám firmy
Ekonomické parametry
Tržby za výrobky označené CHARGE CUBE činí od data zahájení výroby do dnešního dne 2.345 tis. Kč, 100% export.
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
18825176
Název vlastníka
AXIMA, spol.s r.o.
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
V - Výsledek je využíván vlastníkem
Požadavek na licenční poplatek
—
Adresa www stránky s výsledkem
www.axima.cz