prototyp hydraulického systému
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24194204%3A_____%2F19%3AN0000011" target="_blank" >RIV/24194204:_____/19:N0000011 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
prototyp hydraulického systému
Popis výsledku v původním jazyce
Hydraulický systém letounu L-39NG se skládá z následujících okruhů: hlavní okruh, okruh podvozku, okruh podvozkových dvířek, okruh vztlakových klapek, okruh aerodynamických brzd, okruh podvozkových brzd, okruh řízení příďového kola, okruh dusíku, nouzový okruh, nouzový okruh podvozku, nouzový okruh vztlakových klapek, nouzový okruh podvozkových brzd.
Název v anglickém jazyce
hydraulic system prototype
Popis výsledku anglicky
The hydraulic system provides power to operate the ailerons booster actuator the landing gear, the main gear doors, the nose wheel steering, flaps and the airbrake.
Klasifikace
Druh
G<sub>prot</sub> - Prototyp
CEP obor
—
OECD FORD obor
20304 - Aerospace engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EG15_018%2F0004858" target="_blank" >EG15_018/0004858: Pokročilé palubní systémy letounu nové generace L-39NG</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
prototyp L-39NG výrobního čísla 16 7001
Číselná identifikace
—
Technické parametry
Hydraulický systém: a) Hydraulický systém zajišťuje funkci vysouvání/zasouvání podvozkových noh, dvířek podvozku, vztlakových klapek, aerodynamických brzd, brzdění kol podvozku a řízení příďového kola. b) Hydraulický systém o pracovním tlaku 21 MPa (3 000 psi) se skládá z hlavního a nezávislého nouzového okruhu. c) Zdrojem tlaku hlavního okruhu je čerpadlo (pístový hydrogenerátor) s automatickou regulací, poháněné od motoru letounu. d) V přídě ztráty tlaku v hlavním hydraulickém okruhu nouzový hydraulický akumulátor poskytuje tlakovou kapalinu pro nouzové vysunutí podvozku, vztlakových klapek a nouzové brzdění kol podvozku. e) Hydraulická nádrž je přetlakovaná dusíkem, který dodává nezávislý okruh dusíku.
Ekonomické parametry
Přínosy projektu: - zvýšení konkurenceschopnosti ČR na mezinárodních trzích - zvýšení konkurenceschopnosti AVA - zajištění udržitelnosti leteckého průmyslu v ČR
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
24194204
Název vlastníka
AERO Vodochody AEROSPACE a.s.
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
V - Výsledek je využíván vlastníkem
Požadavek na licenční poplatek
—
Adresa www stránky s výsledkem
—