Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Gastronomie jako součást fenoménu obchodních center

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24733784%3A_____%2F12%3A%230000008" target="_blank" >RIV/24733784:_____/12:#0000008 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Gastronomie jako součást fenoménu obchodních center

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tak jako vedle sebe funguje obchod tradiční a moderní, existují souběžně dva světy také v oblasti gastronomie. S každým novým obchodním centrem se rozšiřuje v dané lokalitě rovněž nabídka restaurací a kaváren a zvyšuje se tak konkurence. Příspěvek přináší vstupní pohled do světa gastronomie v nákupních centrech v závislosti na zvyklostech zákazníků, resp. potenciálních hostů gastronomických zařízení v obchodních centrech.

  • Název v anglickém jazyce

    Gastronomy as Part of the Phenomenon of Shopping Centers

  • Popis výsledku anglicky

    Just like there are traditional and modern shops, there are also two different worlds of gastronomy. Every new shopping center expands in a given location the selection of restaurants and cafés and promotes competition. The paper provides a view of the world of gastronomy in shopping centers depending upon the customs of clients, or more preciously potential guests of the gastronomic facilities in shopping centers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Gastronomie v toku času I.

  • ISBN

    978-80-905181-1-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    99-106

  • Název nakladatele

    Press21

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku