Přístup obyvatel ČR k regionální politice EU. Souhrnná výzkumná zpráva z řešení projektu CZ.3.02.2013.221.004 za rok 2015
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F15%3A%230000142" target="_blank" >RIV/24759384:_____/15:#0000142 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístup obyvatel ČR k regionální politice EU. Souhrnná výzkumná zpráva z řešení projektu CZ.3.02.2013.221.004 za rok 2015
Popis výsledku v původním jazyce
Zpráva prezentuje výsledky dosažené v posledním roce řešení projektu č. CZ.3.02.2013.221.004 s názvem ?Přístup obyvatel ČR k regionální politice EU?. Zpráva v detailu popisuje oblast zaměřující se na proces komunikace regionální politiky EU. Dále je pozornost věnována analýze jednotlivých fází komunikačního procesu regionální politiky EU, přičemž tato analýza vychází z modelu marketingové komunikace. V rámci analýzy je realizace jednotlivých fází komunikace konfrontována s postoji a preferencemi cílovéskupiny. Hlavním cílem celého projektu je identifikace míry povědomí a znalostí obyvatel ČR o jednotlivých aspektech regionální politiky EU realizované v České republice prostřednictvím jednotlivých operačních programů. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 2.114 interview.
Název v anglickém jazyce
Attitudes of Czech inhabitants towards regional policy of the European Union. 2015 summary research report of project CZ.3.02.2013.221.004
Popis výsledku anglicky
This report presents the final results of the last year of the project no. CZ.3.02.2013.221.004, entitled ?Attitudes of Czech inhabitants towards regional policy of the European Union?. The report provides details on the process of communicating the EU?sregional policy. It also pays attention to an analysis of the various phases of the EU regional policy communication process, and the analysis is based on the model of marketing communication. The analysis confronts the implementation of the various phases of communication with the attitudes and preferences of the target group. The main objective of this project is to analyze the awareness and knowledge of the inhabitants of the Czech Republic on various aspects of EU regional policy implemented in theCzech Republic through individual operational programs. Results published in this report are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 2,114 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
20
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—