Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ochota platit a nákupní chování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F16%3AN0000027" target="_blank" >RIV/24759384:_____/16:N0000027 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ochota platit a nákupní chování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Leták prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.04.2014.221.027 s názvem „Používání WTP ve společenskovědním výzkumu“. V letáku je přehlednou formou ukázán vztah mezi ochotou platit a pravděpodobností budoucího nákupu. Dle způsobu měření WTP byl nejdříve prozkoumán vztah mezi ochotou platit a pravděpodobností budoucího nákupu, následně byl zkoumán také vztah s konkrétním navýšením. Data prezentovaná v tomto letáku, byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1.327 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Willingness to pay and shopping behaviour

  • Popis výsledku anglicky

    Leaflet presents the main findings from the survey conducted as a part of project no. CZ.1.05.2014.221.025, entitled “ Use of WTP in social surveys ”. The leaflet provides a simple illustration of the relation between the willingness to pay and the likelihood of a future purchase. First, the relation between the willingness to pay and the likelihood of a future purchase was examined based on the WTP measurement method, and then the relation to a specific increase was examined. Data presented in this leaflet are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1,327 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů