Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam obalu při nákupu fairtradových výrobků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F17%3AN0000043" target="_blank" >RIV/24759384:_____/17:N0000043 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/files/2.030.3.05_obal.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/2.030.3.05_obal.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam obalu při nákupu fairtradových výrobků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem Nákupní preference českých zákazníků a fair trade. Leták informuje o roli obalu při nákupu fairtradových výrobků. Identifikuje jak motivační potenciál obalu při nákupu fairtradových výrobků, tak také jeho roli jako bariéry nákupu těchto výrobků. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1 258 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of package on fairtrade products purchase

  • Popis výsledku anglicky

    Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2017.221.030, entitled Purchase preferences of Czech customers and Fair Trade. Leaflet focuses on the role of packaging when buying Fairtrade products. Identify the incentive potential of the packaging to buy Fairtrade products and its role as a barrier to buying these products. Data presented in this leaflet are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1.258 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů