Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role image při nákupu fairtradových výrobků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F17%3AN0000058" target="_blank" >RIV/24759384:_____/17:N0000058 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/files/2.030.3.23_role.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/2.030.3.23_role.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role image při nákupu fairtradových výrobků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem Nákupní preference českých zákazníků a fair trade. Leták přináší informace o důležitosti stimulů nákupu fairtradových výrobků souvisejících s image, a to jak na úrovni všech fairtradových zákazníků, tak ve vybraných segmentech zákazníků. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1 258 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Importance of image as an incentive of fairtrade products purchase

  • Popis výsledku anglicky

    Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2017.221.030, entitled Purchase preferences of Czech customers and Fair Trade. Leaflet provides information about importance of incentives of fairtrade products purchase concerning image. Leaflet presents information based on all fairtrade customers and also on specific segments of fair trade customers. Data presented in this leaflet are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1.258 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů