Bandwagon efekt při nákupu fairtradových výrobků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F17%3AN0000060" target="_blank" >RIV/24759384:_____/17:N0000060 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inesan.eu/files/2.030.3.25_bandwagon.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/2.030.3.25_bandwagon.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Bandwagon efekt při nákupu fairtradových výrobků
Popis výsledku v původním jazyce
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem Nákupní preference českých zákazníků a fair trade. Leták přináší informace o významu bandwagon efektu při nákupu fairtradových výrobků. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1 258 interview.
Název v anglickém jazyce
Influence of Bandwagon effect on purchase of fairtrade products
Popis výsledku anglicky
Leaflet illustrates the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2017.221.030, entitled Purchase preferences of Czech customers and Fair Trade. Leaflet provides information about the importance of Bandwagon effect that influences purchase of fairtrade products. Data presented in this leaflet are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1.258 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50704 - Environmental sciences (social aspects)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů