Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Self-percepce spotřebitelské odpovědnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F18%3AN0000040" target="_blank" >RIV/24759384:_____/18:N0000040 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/files/2.030.3.34_self-percepce-.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/2.030.3.34_self-percepce-.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Self-percepce spotřebitelské odpovědnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Leták informuje o vybraných zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem „Nákupní preference českých zákazníků a fair trade“. Prezentované výsledky informují o spotřebitelské odpovědnosti. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou osobních rozhovorů vyškolených tazatelů s respondenty. Respondentů bylo celkem 1 258.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-perception of consumer responsibility

  • Popis výsledku anglicky

    Leaflet informs about the main findings from the survey conducted as a part of the project no. CZ.2.01.2017.221.030 entitled „Shopping preferences of Czech inhabitants and fair trade“. As part of this project the survey focused on attitudes of Czech inhabitants towards consumer responsibility. was carried-out. Data published in presented leaflet are based on a sample of Czech citizens that was selected by stratified random sampling; 1258 personal interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50902 - Social sciences, interdisciplinary

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů