Self-percepce spotřebitelské odpovědnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F18%3AN0000040" target="_blank" >RIV/24759384:_____/18:N0000040 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inesan.eu/files/2.030.3.34_self-percepce-.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/2.030.3.34_self-percepce-.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Self-percepce spotřebitelské odpovědnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Leták informuje o vybraných zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem „Nákupní preference českých zákazníků a fair trade“. Prezentované výsledky informují o spotřebitelské odpovědnosti. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou osobních rozhovorů vyškolených tazatelů s respondenty. Respondentů bylo celkem 1 258.
Název v anglickém jazyce
Self-perception of consumer responsibility
Popis výsledku anglicky
Leaflet informs about the main findings from the survey conducted as a part of the project no. CZ.2.01.2017.221.030 entitled „Shopping preferences of Czech inhabitants and fair trade“. As part of this project the survey focused on attitudes of Czech inhabitants towards consumer responsibility. was carried-out. Data published in presented leaflet are based on a sample of Czech citizens that was selected by stratified random sampling; 1258 personal interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50902 - Social sciences, interdisciplinary
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů