Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kosmopolitismus jako výraz touhy po unikátních výrobcích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F18%3AN0000053" target="_blank" >RIV/24759384:_____/18:N0000053 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.inesan.eu/files/7.031.3.04_kosmopolitismus.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/7.031.3.04_kosmopolitismus.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kosmopolitismus jako výraz touhy po unikátních výrobcích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.7.01.2018.231.031 s názvem „Globální a lokální postoje obyvatel ČR”. V rámci tohoto projektu bylo provedeno výzkumné šetření zaměřené na zmapování souvislosti postoje respondentů ke kosmopolitismu a nakupování unikátních věcí. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou osobních rozhovorů vyškolených tazatelů s respondenty. Respondentů bylo celkem 1 258.

  • Název v anglickém jazyce

    Cosmopolitanism as wish for unique products

  • Popis výsledku anglicky

    Leaflet informs about the main findings from the survey conducted as a part of the project no. CZ.7.01.2018.231.031 entitled „Global and local attitudes of Czech inhabitants“. As part of this project the survey focused on attitudes of Czech inhabitants towards cosmopolitism and buying unique products was carried-out. Data published in presented leaflet are based on a sample of Czech citizens that was selected by stratified random sampling; 1258 personal interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50901 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů