Kosmopolitismus jako výraz touhy po unikátních výrobcích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F18%3AN0000053" target="_blank" >RIV/24759384:_____/18:N0000053 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.inesan.eu/files/7.031.3.04_kosmopolitismus.pdf" target="_blank" >http://www.inesan.eu/files/7.031.3.04_kosmopolitismus.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kosmopolitismus jako výraz touhy po unikátních výrobcích
Popis výsledku v původním jazyce
Leták informuje o hlavních zjištěních z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.7.01.2018.231.031 s názvem „Globální a lokální postoje obyvatel ČR”. V rámci tohoto projektu bylo provedeno výzkumné šetření zaměřené na zmapování souvislosti postoje respondentů ke kosmopolitismu a nakupování unikátních věcí. Data prezentovaná v tomto letáku byla získávána metodou osobních rozhovorů vyškolených tazatelů s respondenty. Respondentů bylo celkem 1 258.
Název v anglickém jazyce
Cosmopolitanism as wish for unique products
Popis výsledku anglicky
Leaflet informs about the main findings from the survey conducted as a part of the project no. CZ.7.01.2018.231.031 entitled „Global and local attitudes of Czech inhabitants“. As part of this project the survey focused on attitudes of Czech inhabitants towards cosmopolitism and buying unique products was carried-out. Data published in presented leaflet are based on a sample of Czech citizens that was selected by stratified random sampling; 1258 personal interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50901 - Other social sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů