Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika hodnocení ICT komunikace základní školy se zákonnými zástupci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F21%3AN0000007" target="_blank" >RIV/24759384:_____/21:N0000007 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.skolakomunikuje.cz" target="_blank" >http://www.skolakomunikuje.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika hodnocení ICT komunikace základní školy se zákonnými zástupci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodika představuje evaluační nástroj, který slouží k provedení hodnocení aktuální praxe školy týkající se komunikace prostřednictvím ICT. Metodika se zaměřuje na aspekt organizační, technický a informační. K hodnocení využívá perspektivu vedení školy, pedagogů a zákonných zástupců. Pro hodnocení webu školy pak využívá vytvořené standardy. Metodika obsahuje širší teoretický rámec problematiky, popis jednotlivých hodnocených aspektů (organizačního, technického a informačního) a prvků komunikačního procesu (strategické úrovně, zajištění správy, používaných nástrojů a podpory) a jednotlivé části hodnocení (hodnocení strategické úrovně a zajištění správy, postojů pedagogů, postojů zákonných zástupců žáků a hodnocení webu školy z hlediska uživatelské zkušenosti a uživatelského rozhraní a z obsahového hlediska). Popsány jsou metody, příprava a postup hodnocení a dále vodítka pro analýzu a intepretaci dat. Přiloženy jsou nástroje sběru dat. K metodice přináleží také metodický web základní školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology for evaluating the ICT communication of a primary school with legal representatives

  • Popis výsledku anglicky

    The methodology is an evaluation tool that is used to evaluate the current practice of the school communication through ICT. The methodology focuses on the organizational, technical and informational aspects. It uses the perspective of school management, teachers and legal representatives for evaluation. It uses the created standards to evaluate the school's website. The methodology contains a broader theoretical framework of the issues, a description of individual evaluated aspects (organizational, technical and information) and elements of the communication process (strategic level, administration, tools and support used) and individual parts of evaluation (strategic evaluation and administration, attitudes of teachers, attitudes of legal representatives of students and evaluation of the school website in terms of user experience and user interface and in terms of content). The methods, preparation and procedure of evaluation are described, as well as guidelines for data analysis and interpretation. Data collection tools are included. The methodological website of the primary school also belongs to the methodology.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50401 - Sociology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL02000075" target="_blank" >TL02000075: Hodnocení komunikace škol z perspektivy zákonných zástupců/rodičů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů