Metodika hodnocení ICT komunikace základní školy se zákonnými zástupci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F21%3AN0000007" target="_blank" >RIV/24759384:_____/21:N0000007 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.skolakomunikuje.cz" target="_blank" >http://www.skolakomunikuje.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika hodnocení ICT komunikace základní školy se zákonnými zástupci
Popis výsledku v původním jazyce
Metodika představuje evaluační nástroj, který slouží k provedení hodnocení aktuální praxe školy týkající se komunikace prostřednictvím ICT. Metodika se zaměřuje na aspekt organizační, technický a informační. K hodnocení využívá perspektivu vedení školy, pedagogů a zákonných zástupců. Pro hodnocení webu školy pak využívá vytvořené standardy. Metodika obsahuje širší teoretický rámec problematiky, popis jednotlivých hodnocených aspektů (organizačního, technického a informačního) a prvků komunikačního procesu (strategické úrovně, zajištění správy, používaných nástrojů a podpory) a jednotlivé části hodnocení (hodnocení strategické úrovně a zajištění správy, postojů pedagogů, postojů zákonných zástupců žáků a hodnocení webu školy z hlediska uživatelské zkušenosti a uživatelského rozhraní a z obsahového hlediska). Popsány jsou metody, příprava a postup hodnocení a dále vodítka pro analýzu a intepretaci dat. Přiloženy jsou nástroje sběru dat. K metodice přináleží také metodický web základní školy.
Název v anglickém jazyce
Methodology for evaluating the ICT communication of a primary school with legal representatives
Popis výsledku anglicky
The methodology is an evaluation tool that is used to evaluate the current practice of the school communication through ICT. The methodology focuses on the organizational, technical and informational aspects. It uses the perspective of school management, teachers and legal representatives for evaluation. It uses the created standards to evaluate the school's website. The methodology contains a broader theoretical framework of the issues, a description of individual evaluated aspects (organizational, technical and information) and elements of the communication process (strategic level, administration, tools and support used) and individual parts of evaluation (strategic evaluation and administration, attitudes of teachers, attitudes of legal representatives of students and evaluation of the school website in terms of user experience and user interface and in terms of content). The methods, preparation and procedure of evaluation are described, as well as guidelines for data analysis and interpretation. Data collection tools are included. The methodological website of the primary school also belongs to the methodology.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50401 - Sociology
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL02000075" target="_blank" >TL02000075: Hodnocení komunikace škol z perspektivy zákonných zástupců/rodičů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů