Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přenosové datové systémy pro vedlejší železniční tratě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25312936%3A_____%2F09%3A%230000072" target="_blank" >RIV/25312936:_____/09:#0000072 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21260/09:00179662

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přenosové datové systémy pro vedlejší železniční tratě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodika vznikla v rámci projektu V+V MD "Železniční přejezd v dopravním systému ČR" 1F82A/032/130. Hlavním řešitelem je KPM CONSULT, a.s., doba řešení je 2008-2009. Pro využití automatizovaných řídících a zabezpečovacích zařízení a plnohodnotné aplikování telematických systémů je při respektování ekonomických parametrů nutné vytvořit dostatečně kvalitní datové spojení. Metodika musí zohlednit jak technické a technologické parametry přenosových sítí tak také ekonomiku provozu železničního provozu na vedlejších tratích. Přejezdové zabezpečovací zařízení je dominantním technickým, dopravně telematickým systémem vedlejších tratí, proto vyřešení přenosu informace z přejezdu do centra ve stávajícím stavu zásadní.

  • Název v anglickém jazyce

    Side railway trafic communication data systems

  • Popis výsledku anglicky

    The methodology was established under the project VaV MD, "Railroad crossing in Czech Rep. transport system" 1F82A/032/130. The main investigator is KPM CONSULT. Time period is 2008-2009. For the use of automated control and safety equipment and full application of telematics systems while respecting the economic parameters needed to create enough good data connection. The methodology must take into account both the technical and technological parameters of the transmission network as well as economy ofoperation of rail traffic on branch lines. Crossing safety devices is the dominant technical, transport telematics system for resolving transfer information from crossing into the center.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1F82A%2F032%2F130" target="_blank" >1F82A/032/130: Železniční přejezd v dopravním systému ČR</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Metodika komunikace na VT

  • Číslo předpisu

  • Technické parametry

    Přenosové datové systémy pro vedlejší železniční tratě

  • Ekonomické parametry

    Nespecfikováno

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo dopravy ČR, Praha

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku