Přenosové datové systémy pro vedlejší železniční tratě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25312936%3A_____%2F09%3A%230000072" target="_blank" >RIV/25312936:_____/09:#0000072 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21260/09:00179662
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přenosové datové systémy pro vedlejší železniční tratě
Popis výsledku v původním jazyce
Metodika vznikla v rámci projektu V+V MD "Železniční přejezd v dopravním systému ČR" 1F82A/032/130. Hlavním řešitelem je KPM CONSULT, a.s., doba řešení je 2008-2009. Pro využití automatizovaných řídících a zabezpečovacích zařízení a plnohodnotné aplikování telematických systémů je při respektování ekonomických parametrů nutné vytvořit dostatečně kvalitní datové spojení. Metodika musí zohlednit jak technické a technologické parametry přenosových sítí tak také ekonomiku provozu železničního provozu na vedlejších tratích. Přejezdové zabezpečovací zařízení je dominantním technickým, dopravně telematickým systémem vedlejších tratí, proto vyřešení přenosu informace z přejezdu do centra ve stávajícím stavu zásadní.
Název v anglickém jazyce
Side railway trafic communication data systems
Popis výsledku anglicky
The methodology was established under the project VaV MD, "Railroad crossing in Czech Rep. transport system" 1F82A/032/130. The main investigator is KPM CONSULT. Time period is 2008-2009. For the use of automated control and safety equipment and full application of telematics systems while respecting the economic parameters needed to create enough good data connection. The methodology must take into account both the technical and technological parameters of the transmission network as well as economy ofoperation of rail traffic on branch lines. Crossing safety devices is the dominant technical, transport telematics system for resolving transfer information from crossing into the center.
Klasifikace
Druh
N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1F82A%2F032%2F130" target="_blank" >1F82A/032/130: Železniční přejezd v dopravním systému ČR</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
Metodika komunikace na VT
Číslo předpisu
—
Technické parametry
Přenosové datové systémy pro vedlejší železniční tratě
Ekonomické parametry
Nespecfikováno
Označení certifikačního orgánu
Ministerstvo dopravy ČR, Praha
Datum certifikace
—
Způsoby využití výsledku
—