Závěrečná zpráva o průběhu a výsledcích řešení projektu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25312936%3A_____%2F21%3AN0000002" target="_blank" >RIV/25312936:_____/21:N0000002 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://kpmconsult.cz/reference" target="_blank" >http://kpmconsult.cz/reference</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Závěrečná zpráva o průběhu a výsledcích řešení projektu
Popis výsledku v původním jazyce
Závěrečná zpráva řešení projektu TAČR TL02000312 shrnuje hlavní rysy výchozích předpokladů, průběhu řešení a jeho výsledků. V tomto smyslu je sama o sobě požadovaným výstupem projektu označeným jako V5. Její obsah se přitom zaměřuje především na základní přehled všech dosažených výsledků a podmínek, za nichž vznikaly. V zásadě jde o zobecnění podkladů z pravidelných ročních zpráv o průběhu řešení. V konfrontaci s obsahem zadání si však všímá i rozsahu a důsledků naplnění v zadávací dokumentaci předvídaných rizik a jejich srovnání s realitou a odhady podmínek uplatnění dosažených výsledků v reálné praxi železničních drah i rezortu dopravy. Zpráva má jednu přílohu obsahující relevantní poznatky z poslední (40.) konference konsorcia RailML, která se konala 10.11 2021 v Göteborgu (Švédsko).
Název v anglickém jazyce
Final report on the progress and results of the project solution
Popis výsledku anglicky
The final report of the TAČR project TL02000312 summarizes the main features of the initial assumptions, the course of the solution and its results. In this sense, it is in itself the desired project output identified as V5. Its content focuses primarily on a basic overview of all achieved results and the conditions under which they were created. Principally, it is a generalization of the regular annual reports content on the progress of the project solution. But in confrontation with the content of the assignment, it also notes the extent and consequences of the fulfillment of the risks foreseen in the tender documentation and their comparison with reality and estimates of the conditions for the application of the achieved results in the real practice of railways and the transport sector. The report has one annex containing relevant findings from the latest (40th) RailML Consortium Conference held on 10th November 2021 in Gothenburg (Sweden).
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
20104 - Transport engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL02000312" target="_blank" >TL02000312: Lokalizace a implementace metodiky RailTopoModel a značkovacího jazyka railML v. 3 do podmínek prostorového popisu železničních drah v ČR s přihlédnutím k aplikaci metodiky BIM</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
23
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—