Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mobilní aplikace podnikové informatiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25473361%3A_____%2F10%3A%230000683" target="_blank" >RIV/25473361:_____/10:#0000683 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mobilní aplikace podnikové informatiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mobilní aplikace podnikové informatiky, resp. mobilní obchodování se již nechápou jako něco specifického, ale stále častěji jako součást elektronického podnikání (e-business). Poskytují funkcionalitu obdobnou jako v případě ostatních aplikací této kategorie, tedy zejména elektronického obchodování nebo elektronického zásobování. Poskytují rovněž podporu obchodních procesů mezi všemi běžně uváděnými typy subjektů elektronického podnikání, tj. B2C (business-to-consumer), B2B (business-to-business), B2G (business-to-government) a obdobně dalších. Pro všechny uvedené subjekty a vazby platí zvyšující se potenciál mobilních technologií, dostupnost komunikační infrastruktury internetu i postupně se zvyšující poptávka po aplikacích využívajících tyto technologie

  • Název v anglickém jazyce

    Mobile Application of Corporate Informatics

  • Popis výsledku anglicky

    Mobile applications of corporate informatics, or mobile trading, are not understood as something special anymore, but rather as a part of electronic business (e-business). They provide functionality that is similar to other applications of this category,i.e. electronic trading or electronic supplies. They also provide support for trade processes among all players of e-business, i.e. B2C (business-to-consumer), B2B (business-to-business), B2G (business-to-government) and others. With all the players, wehave to acknowledge that the potential of mobile technologies is increasing, and so are availability of communication infrastructure through the internet and the demand for applications taking advantage of these technologies.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0524" target="_blank" >1M0524: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

    Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

    Bulletin CES VŠEM, č. 2

  • Identifikační číslo nosiče