Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístupy k řízení destinace cestovního ruchu v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F12%3A%230000060" target="_blank" >RIV/25619161:_____/12:#0000060 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přístupy k řízení destinace cestovního ruchu v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současné době neexistuje žádný ideální jednotný model řízení destinace cestovního ruchu, který by obsáhl specifika daných destinací. Tento fakt vychází i ze základní charakteristiky destinace. Destinace je tvořena ze strany poptávky, tvoří ji návštěvníci, turisté a tudíž každá destinace se různou měrou odlišuje od ostatních. Proto i modely řízení destinací jsou rozdílné, mohou obsahovat jiné prvky i vazby, a to z pohledu jejich počtu, typu, funkcí, apod., i když samotná podstata destinačního managementu zůstává zachována. Odlišnosti řízení vycházejí i z různých typů klíčových produktů, které destinace na trhu nabízí a kterými se odlišuje od ostatních destinací.

  • Název v anglickém jazyce

    The Approaches to Destination Management in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Currently any ideal unified model of destination management which could cover all specifics of the destinations does not exist. This fact comes form the common characteristics of a destination. The destination is made from the side demand, it means thatit is made by the visitors, tourists and so every destination is different from the others. The models of destination management are different too. They can contain different components, relations from the point of view of its number, type, functions etc. In spite of this fact the core of destination management is kept. The differences of approches to destination management come from different types of products which are offered by the destination at the market and which make the destination unique.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní vědecká konference Hradecké ekonomické dny 2012, Ekonomický rozvoj a management regionů

  • ISBN

    978-80-7435-171-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    227-236

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku