Přístupy k řízení destinace cestovního ruchu v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F12%3A%230000060" target="_blank" >RIV/25619161:_____/12:#0000060 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy k řízení destinace cestovního ruchu v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
V současné době neexistuje žádný ideální jednotný model řízení destinace cestovního ruchu, který by obsáhl specifika daných destinací. Tento fakt vychází i ze základní charakteristiky destinace. Destinace je tvořena ze strany poptávky, tvoří ji návštěvníci, turisté a tudíž každá destinace se různou měrou odlišuje od ostatních. Proto i modely řízení destinací jsou rozdílné, mohou obsahovat jiné prvky i vazby, a to z pohledu jejich počtu, typu, funkcí, apod., i když samotná podstata destinačního managementu zůstává zachována. Odlišnosti řízení vycházejí i z různých typů klíčových produktů, které destinace na trhu nabízí a kterými se odlišuje od ostatních destinací.
Název v anglickém jazyce
The Approaches to Destination Management in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Currently any ideal unified model of destination management which could cover all specifics of the destinations does not exist. This fact comes form the common characteristics of a destination. The destination is made from the side demand, it means thatit is made by the visitors, tourists and so every destination is different from the others. The models of destination management are different too. They can contain different components, relations from the point of view of its number, type, functions etc. In spite of this fact the core of destination management is kept. The differences of approches to destination management come from different types of products which are offered by the destination at the market and which make the destination unique.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní vědecká konference Hradecké ekonomické dny 2012, Ekonomický rozvoj a management regionů
ISBN
978-80-7435-171-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
227-236
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—