Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F14%3A%230000122" target="_blank" >RIV/25619161:_____/14:#0000122 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.extrasystem.com/9788087570173.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570173.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cestovní ruch je časově omezená aktivita nevýdělečného charakteru provozovaná mimo místo trvalého pobytu. Souvisí s trávením volného času, rekreací, odpočinkem, poznáváním. Rozvoj cestovního ruchu souvisí s narůstající mobilitou obyvatelstva motivovanousnahou o uspokojení potřeb v oblasti využívání volného času, rekreace, cestování, poznávání, budování sociálních kontaktů a kulturního vnímání. V současné době lze oblast cestovního ruchu označit za dynamicky se rozvíjející soubor aktivit, mající velmi široké souvislosti, jejichž poznání není možné bez zapojení informačních a komunikačních technologií.

  • Název v anglickém jazyce

    Information and Communication Technologies for Tourism

  • Popis výsledku anglicky

    Tourism is the temporary nature of the activity of non-profit operated outside the place of permanent residence. Related to leisure time, recreation, relaxation, sightseeing. Tourism development is related to the increasing mobility of the population motivated the effort to meet the needs in the use of leisure, recreation, traveling, learning, building social contacts and cultural perceptions. At present tourism described as a dynamic set of activities having a very broad context, the understanding is not possible without the involvement of information and communication technologies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Strategie a tektika marketingu pro e-business v hotelnictví a dalších oblastech ekonomiky - Strategy and Marketing Tactics in e-Business of Hospitality and Other Spheres

  • ISBN

    978-80-87570-17-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    69-73

  • Název nakladatele

    Extrasystem Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku