Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová komunikace: čas a změny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F14%3A%230000131" target="_blank" >RIV/25619161:_____/14:#0000131 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.extrasystem.com/9788087570173.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570173.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová komunikace: čas a změny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto článku je zdůraznit nutnost komunikace a zaměřit pozornost na marketingovou komunikaci a její proměnu v závislosti na vývoji techniky. V článku jsou uvedeny i výsledky průzkumu uskutečněného v hotelích v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Promotion: Time and Changes

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this article is to emphasize the necessity of communication and to focus on the marketing communication as well as the changes in communication depending on the development of technologies. The results of the survey that has been carried out in hotels in the Czech Republic have been published in the article as well.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Strategie a tektika marketingu pro e-business v hotelnictví a dalších oblastech ekonomiky - Strategy and Marketing Tactics in e-Business of Hospitality and Other Spheres

  • ISBN

    978-80-87570-17-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    26-31

  • Název nakladatele

    Extrasystem Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku