Marketingová komunikace: čas a změny
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F14%3A%230000131" target="_blank" >RIV/25619161:_____/14:#0000131 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.extrasystem.com/9788087570173.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570173.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová komunikace: čas a změny
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem tohoto článku je zdůraznit nutnost komunikace a zaměřit pozornost na marketingovou komunikaci a její proměnu v závislosti na vývoji techniky. V článku jsou uvedeny i výsledky průzkumu uskutečněného v hotelích v České republice.
Název v anglickém jazyce
Promotion: Time and Changes
Popis výsledku anglicky
The aim of this article is to emphasize the necessity of communication and to focus on the marketing communication as well as the changes in communication depending on the development of technologies. The results of the survey that has been carried out in hotels in the Czech Republic have been published in the article as well.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Strategie a tektika marketingu pro e-business v hotelnictví a dalších oblastech ekonomiky - Strategy and Marketing Tactics in e-Business of Hospitality and Other Spheres
ISBN
978-80-87570-17-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
26-31
Název nakladatele
Extrasystem Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—