Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Facebook hotels: Opportunities and Reality of Internet Marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F14%3A%230000138" target="_blank" >RIV/25619161:_____/14:#0000138 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.extrasystem.com/9788087570173.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570173.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Facebook hotels: Opportunities and Reality of Internet Marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Increasing competition in the hospitality sphere produces new challenges to hotels. Currently, in addition to traditional ways of promoting hospitality services, social networks as a relatively new channel of communication with existing and potential clients are starting to play an increasingly important role. The purpose of this paper is to analyze the opportunities and used approaches of Facebook networking in the hotel marketing policy.

  • Název v anglickém jazyce

    Facebook hotels: Opportunities and Reality of Internet Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    Increasing competition in the hospitality sphere produces new challenges to hotels. Currently, in addition to traditional ways of promoting hospitality services, social networks as a relatively new channel of communication with existing and potential clients are starting to play an increasingly important role. The purpose of this paper is to analyze the opportunities and used approaches of Facebook networking in the hotel marketing policy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Strategie a taktika marketingu pro e-business v hotelnictví a dalších oblastech ekonomiky

  • ISBN

    978-80-87570-17-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    55-61

  • Název nakladatele

    Extrasystem Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku