Facebook hotels: Opportunities and Reality of Internet Marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F14%3A%230000138" target="_blank" >RIV/25619161:_____/14:#0000138 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.extrasystem.com/9788087570173.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570173.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Facebook hotels: Opportunities and Reality of Internet Marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Increasing competition in the hospitality sphere produces new challenges to hotels. Currently, in addition to traditional ways of promoting hospitality services, social networks as a relatively new channel of communication with existing and potential clients are starting to play an increasingly important role. The purpose of this paper is to analyze the opportunities and used approaches of Facebook networking in the hotel marketing policy.
Název v anglickém jazyce
Facebook hotels: Opportunities and Reality of Internet Marketing
Popis výsledku anglicky
Increasing competition in the hospitality sphere produces new challenges to hotels. Currently, in addition to traditional ways of promoting hospitality services, social networks as a relatively new channel of communication with existing and potential clients are starting to play an increasingly important role. The purpose of this paper is to analyze the opportunities and used approaches of Facebook networking in the hotel marketing policy.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Strategie a taktika marketingu pro e-business v hotelnictví a dalších oblastech ekonomiky
ISBN
978-80-87570-17-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
55-61
Název nakladatele
Extrasystem Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—