Tourism Management, Marketing, and Development Performance, Strategies, and Sustainability
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F15%3A%230000187" target="_blank" >RIV/25619161:_____/15:#0000187 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.palgrave.com/gp/book/9781137405654" target="_blank" >http://www.palgrave.com/gp/book/9781137405654</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Tourism Management, Marketing, and Development Performance, Strategies, and Sustainability
Popis výsledku v původním jazyce
Tourism Management, Marketing, and Development recognizes the relevance of tourism and tourism activities as major economic drivers, with a specific focus on the role of destination management and marketing, performance and strategies, and sustainability.
Název v anglickém jazyce
Tourism Management, Marketing, and Development Performance, Strategies, and Sustainability
Popis výsledku anglicky
Tourism Management, Marketing, and Development recognizes the relevance of tourism and tourism activities as major economic drivers, with a specific focus on the role of destination management and marketing, performance and strategies, and sustainability.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Tourism Management, Marketing, and Development
ISBN
978-1-137-40565-4
Počet stran výsledku
23
Strana od-do
215-237
Počet stran knihy
304
Název nakladatele
AIAA
Místo vydání
—
Kód UT WoS kapitoly
—