Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti hodnocení a studia webových stránek

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F15%3A%230000189" target="_blank" >RIV/25619161:_____/15:#0000189 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://vufind.mzk.cz/Record/MZK01-001226667/Details?lng=en" target="_blank" >https://vufind.mzk.cz/Record/MZK01-001226667/Details?lng=en</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti hodnocení a studia webových stránek

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tvorba a využívání webových stránek není pouze technickou záležitostí. Záleží zejména na jejich kvalitě z hlediska komunikace a kvality předávaných informací. Tato kapitola ukazuje, jak je možné využít znalosti komunikace pro přípravu a hodnocení webových stránek. V tomto směru poskytuje Lasswellův model velmi výhodnou strukturu znalostí. Je možné se zabývat odesílateli informací, tedy např. firmou vlastnící webové stránky, jejím zaměřením a cíli. Stejně tak je možné se zabývat charakteristikou příjemcůsdělení webových stránek, např. cílovým segmentem trhu a jeho potřebami. Není vynechána ani příprava a hodnocení obousměrně předávaných informací. A v neposlední řadě je kladen důraz na účinek webových stránek a obousměrné komunikace jejich prostřednictvím.

  • Název v anglickém jazyce

    The possibilities evaluations and studies of websites

  • Popis výsledku anglicky

    The creation and use of the website is not only a technical matter. It depends in particular on their quality in terms of communication and the quality of the transmitted information. This chapter shows how you can take advantage of the knowledge of thecommunication for the preparation and evaluation of Web pages. In this regard, it provides a very convenient model Lasswellův the structure of knowledge. It is possible to deal with the sender information, i.e., for example. the company that owns the website, its focus and goals. Likewise, it is possible to deal with the characteristics of the recipients of the communication to the Web pages, for example. the target segment of the market and its needs. It is not dropped or the preparation and evaluationof two-way information forwarded. And last but not least, emphasis is placed on the effect of the Web sites and the two-way communications through them.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Marketingová a mediální komunikace dnes: IV.

  • ISBN

    978-80-87800-08-9

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    9-26

  • Počet stran knihy

    194

  • Název nakladatele

    Verbum Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly