Možnosti hodnocení a studia webových stránek
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F15%3A%230000189" target="_blank" >RIV/25619161:_____/15:#0000189 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://vufind.mzk.cz/Record/MZK01-001226667/Details?lng=en" target="_blank" >https://vufind.mzk.cz/Record/MZK01-001226667/Details?lng=en</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti hodnocení a studia webových stránek
Popis výsledku v původním jazyce
Tvorba a využívání webových stránek není pouze technickou záležitostí. Záleží zejména na jejich kvalitě z hlediska komunikace a kvality předávaných informací. Tato kapitola ukazuje, jak je možné využít znalosti komunikace pro přípravu a hodnocení webových stránek. V tomto směru poskytuje Lasswellův model velmi výhodnou strukturu znalostí. Je možné se zabývat odesílateli informací, tedy např. firmou vlastnící webové stránky, jejím zaměřením a cíli. Stejně tak je možné se zabývat charakteristikou příjemcůsdělení webových stránek, např. cílovým segmentem trhu a jeho potřebami. Není vynechána ani příprava a hodnocení obousměrně předávaných informací. A v neposlední řadě je kladen důraz na účinek webových stránek a obousměrné komunikace jejich prostřednictvím.
Název v anglickém jazyce
The possibilities evaluations and studies of websites
Popis výsledku anglicky
The creation and use of the website is not only a technical matter. It depends in particular on their quality in terms of communication and the quality of the transmitted information. This chapter shows how you can take advantage of the knowledge of thecommunication for the preparation and evaluation of Web pages. In this regard, it provides a very convenient model Lasswellův the structure of knowledge. It is possible to deal with the sender information, i.e., for example. the company that owns the website, its focus and goals. Likewise, it is possible to deal with the characteristics of the recipients of the communication to the Web pages, for example. the target segment of the market and its needs. It is not dropped or the preparation and evaluationof two-way information forwarded. And last but not least, emphasis is placed on the effect of the Web sites and the two-way communications through them.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Marketingová a mediální komunikace dnes: IV.
ISBN
978-80-87800-08-9
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
9-26
Počet stran knihy
194
Název nakladatele
Verbum Praha
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—