Kulturní cestovní ruch a možnosti jeho měření s využitím satelitních účtů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F15%3A%230000240" target="_blank" >RIV/25619161:_____/15:#0000240 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.idu.cz/media/document/mapovani_final2.pdf" target="_blank" >http://www.idu.cz/media/document/mapovani_final2.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kulturní cestovní ruch a možnosti jeho měření s využitím satelitních účtů
Popis výsledku v původním jazyce
Evropa je vedoucí destinací cestovního ruchu s 5% mírou růstu v roce 2013.Evropa je, vždy byla a bude destinací založenou na kulturním a historickém dědictví a jeho diverzitě. Česká republika jakožto země, která leží v srdci Evropy, disponuje velkou kulturní rozmanitostí a hustotou kulturních památek. Propagace cestovního ruchu destinace Česká republika je založena na nové marketingové strategii agentury CzechTourism, jejímž stěžejním tématem je právě kulturní dědictví. Není tomu jinak ani v oblasti financování cestovního ruchu ze Strukturálních a investičních fondů Evropské unie v období let 2014?2020, ze kterých bude podpora právě cestovního ruchu plynout na základě kulturního dědictví či v jeho těsné interakci.
Název v anglickém jazyce
Culture tourism and its possibilities of measuring
Popis výsledku anglicky
Europe's leading tourist destinations with a 5% growth rate in Europe is 2013.1, always was and will be the destinations based on the cultural and historical heritage and its diversity. Czech Republic as a country that is located in the heart of Europe,has great cultural diversity and density of cultural monuments. Promotion of tourism destination based on the Czech Republic's new marketing strategy agency CzechTourism, whose central issue is precisely the cultural heritage. Not otherwise, even in thearea of financing of tourism from the structural funds of the European Union and investment in the period 2014-2020, which will support the tourism flow just based on the cultural heritage or in its close interaction.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR. Vymezení, kvantitativní mapování a strategické dokumenty
ISBN
978-80-7008-332-1
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
146-164
Počet stran knihy
297
Název nakladatele
Institut umění ? Divadelní ústav v Praze
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—