Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kulturní cestovní ruch a možnosti jeho měření s využitím satelitních účtů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F15%3A%230000240" target="_blank" >RIV/25619161:_____/15:#0000240 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.idu.cz/media/document/mapovani_final2.pdf" target="_blank" >http://www.idu.cz/media/document/mapovani_final2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kulturní cestovní ruch a možnosti jeho měření s využitím satelitních účtů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Evropa je vedoucí destinací cestovního ruchu s 5% mírou růstu v roce 2013.Evropa je, vždy byla a bude destinací založenou na kulturním a historickém dědictví a jeho diverzitě. Česká republika jakožto země, která leží v srdci Evropy, disponuje velkou kulturní rozmanitostí a hustotou kulturních památek. Propagace cestovního ruchu destinace Česká republika je založena na nové marketingové strategii agentury CzechTourism, jejímž stěžejním tématem je právě kulturní dědictví. Není tomu jinak ani v oblasti financování cestovního ruchu ze Strukturálních a investičních fondů Evropské unie v období let 2014?2020, ze kterých bude podpora právě cestovního ruchu plynout na základě kulturního dědictví či v jeho těsné interakci.

  • Název v anglickém jazyce

    Culture tourism and its possibilities of measuring

  • Popis výsledku anglicky

    Europe's leading tourist destinations with a 5% growth rate in Europe is 2013.1, always was and will be the destinations based on the cultural and historical heritage and its diversity. Czech Republic as a country that is located in the heart of Europe,has great cultural diversity and density of cultural monuments. Promotion of tourism destination based on the Czech Republic's new marketing strategy agency CzechTourism, whose central issue is precisely the cultural heritage. Not otherwise, even in thearea of financing of tourism from the structural funds of the European Union and investment in the period 2014-2020, which will support the tourism flow just based on the cultural heritage or in its close interaction.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR. Vymezení, kvantitativní mapování a strategické dokumenty

  • ISBN

    978-80-7008-332-1

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    146-164

  • Počet stran knihy

    297

  • Název nakladatele

    Institut umění ? Divadelní ústav v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly