Vliv atraktivnosti destinací cestovního ruchu na koeficienty daně z nemovitých věcí v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F17%3AN0000031" target="_blank" >RIV/25619161:_____/17:N0000031 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.vspj.cz/vyzkum-a-projekty/casopisy-vspj/studia-turistica" target="_blank" >https://www.vspj.cz/vyzkum-a-projekty/casopisy-vspj/studia-turistica</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv atraktivnosti destinací cestovního ruchu na koeficienty daně z nemovitých věcí v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Místní daně v České republice jsou tvořeny pouze daní z nemovitých věcí a místními poplatky. Cílem příspěvku je zhodnotit, jaký vliv má atraktivnost destinací cestovního ruchu v České republice na výši místního koeficientu daně z nemovitých věcí. Tato místní daň ovlivňuje míru zdanění podnikatelů v cestovním ruchu. Z dostupných sekundárních zdrojů v aplikacích Rozpočet obce a MONITOR, do kterých je zahrnuto všech 6 253 obcí v České republice, byly analyzovány hodnoty místního koeficientu v kontextu atraktivnosti území pro rozvoj cestovního ruchu.
Název v anglickém jazyce
Influence of Tourist Destinations Attracitivenss on the Rate of Property Tax in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Local taxes in the Czech Republic are formed only of the property tax and local fees. The aim of the paper is to evaluate the influence of the tourist destinations attractiveness in the Czech Republic at the level of the local coefficient of property tax. The local tax rate affects the taxation of entrepreneurs in travel and tourism industry. From the available secondary sources in applications Municipal Budget and MONITOR, which is included in all 6,253 municipalities in the Czech Republic, were analyzed local coefficient values in the context of the attractiveness of the area for tourism development.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Turistica
ISSN
1804-252X
e-ISSN
—
Svazek periodika
8/2017
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
107-114
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—