Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psychologie trhu v obchodu a službách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F17%3AN0000052" target="_blank" >RIV/25619161:_____/17:N0000052 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Psychologie trhu v obchodu a službách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Psychologie zaujímá v dnešní době stále významné místo. V současném světě se stále mluví o rozmachu nejrůznější techniky, čtvrté průmyslové revoluci a tak dál, ale za tím vším jsou lidé, kteří vyrábějí, prodávají a spotřebovávají. To je každodenní život. S tím souvisí i neustálé změny na trhu v nabídce rozmanitého zboží a služeb.

  • Název v anglickém jazyce

    Market Psychology in Business and Services

  • Popis výsledku anglicky

    Psychology has still an important place today. In today's world, we are still talking about the rise of a variety of techniques, the fourth industrial revolution, and so on, but behind it all are people who produce, sell and consume. This is everyday life. This is also related to the constant changes in the market in the offer of various goods and services.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-905181-9-3

  • Počet stran knihy

    100

  • Název nakladatele

    Press21, s.r.o.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy