Psychologie trhu v obchodu a službách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F17%3AN0000052" target="_blank" >RIV/25619161:_____/17:N0000052 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Psychologie trhu v obchodu a službách
Popis výsledku v původním jazyce
Psychologie zaujímá v dnešní době stále významné místo. V současném světě se stále mluví o rozmachu nejrůznější techniky, čtvrté průmyslové revoluci a tak dál, ale za tím vším jsou lidé, kteří vyrábějí, prodávají a spotřebovávají. To je každodenní život. S tím souvisí i neustálé změny na trhu v nabídce rozmanitého zboží a služeb.
Název v anglickém jazyce
Market Psychology in Business and Services
Popis výsledku anglicky
Psychology has still an important place today. In today's world, we are still talking about the rise of a variety of techniques, the fourth industrial revolution, and so on, but behind it all are people who produce, sell and consume. This is everyday life. This is also related to the constant changes in the market in the offer of various goods and services.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-905181-9-3
Počet stran knihy
100
Název nakladatele
Press21, s.r.o.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—