Lázeňství jako součást produktové nabídky destinace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F18%3AN0000022" target="_blank" >RIV/25619161:_____/18:N0000022 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.icot.cz/lazenstvi-jako-soucast-produktove-nabidky-destinace/" target="_blank" >https://www.icot.cz/lazenstvi-jako-soucast-produktove-nabidky-destinace/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Lázeňství jako součást produktové nabídky destinace
Popis výsledku v původním jazyce
Po vzniku samostatného československého státu v roce 1918 byl lázeňský cestovní ruch nejvýznamnější produktovou nabídkou příjezdového cestovního ruchu tehdejšího Československa a svým významem dokonce překonával Prahu. Tuto významnou pozici, byť ne již tak dominantně, si lázeňství zachovalo i po druhé světové válce. Československé lázně navštěvovaly každoročně statisíce tuzemských i zahraničních návštěvníků. Po roce 1989 prošlo lázeňství hlubokou transformací, jejímž základem byla rozsáhlá privatizace a s ní spojená revitalizace a modernizace řady lázeňských míst. I díky těmto změnám si lázeňství stále uchovává své významné postavení v domácím a příjezdovém cestovním ruchu.
Název v anglickém jazyce
Spa as part of the product offer of the destination
Popis výsledku anglicky
After the establishment of the independent Czechoslovak state in 1918, the spa tourism was the most important product offer of the incoming tourism of the then Czechoslovakia and its importance even exceeded Prague. This important position, even if not so dominant, was preserved even after World War II. Every year hundreds of thousands of domestic and foreign visitors visited the Czechoslovak Spa. After 1989, the spa industry underwent a profound transformation, based on extensive privatization and the associated revitalization and modernization of a number of spa sites. Thanks to these changes, the spa industry still retains its important position in domestic and inbound tourism.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
COT
ISSN
1212-4281
e-ISSN
—
Svazek periodika
2018
Číslo periodika v rámci svazku
04
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
18-18
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—