Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lázeňství jako součást produktové nabídky destinace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F18%3AN0000022" target="_blank" >RIV/25619161:_____/18:N0000022 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.icot.cz/lazenstvi-jako-soucast-produktove-nabidky-destinace/" target="_blank" >https://www.icot.cz/lazenstvi-jako-soucast-produktove-nabidky-destinace/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Lázeňství jako součást produktové nabídky destinace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Po vzniku samostatného československého státu v roce 1918 byl lázeňský cestovní ruch nejvýznamnější produktovou nabídkou příjezdového cestovního ruchu tehdejšího Československa a svým významem dokonce překonával Prahu. Tuto významnou pozici, byť ne již tak dominantně, si lázeňství zachovalo i po druhé světové válce. Československé lázně navštěvovaly každoročně statisíce tuzemských i zahraničních návštěvníků. Po roce 1989 prošlo lázeňství hlubokou transformací, jejímž základem byla rozsáhlá privatizace a s ní spojená revitalizace a modernizace řady lázeňských míst. I díky těmto změnám si lázeňství stále uchovává své významné postavení v domácím a příjezdovém cestovním ruchu.

  • Název v anglickém jazyce

    Spa as part of the product offer of the destination

  • Popis výsledku anglicky

    After the establishment of the independent Czechoslovak state in 1918, the spa tourism was the most important product offer of the incoming tourism of the then Czechoslovakia and its importance even exceeded Prague. This important position, even if not so dominant, was preserved even after World War II. Every year hundreds of thousands of domestic and foreign visitors visited the Czechoslovak Spa. After 1989, the spa industry underwent a profound transformation, based on extensive privatization and the associated revitalization and modernization of a number of spa sites. Thanks to these changes, the spa industry still retains its important position in domestic and inbound tourism.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    COT

  • ISSN

    1212-4281

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2018

  • Číslo periodika v rámci svazku

    04

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    18-18

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus