Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příležitost pro kooperativní marketingové řízení destinace Plzeňsko

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F18%3AN0000028" target="_blank" >RIV/25619161:_____/18:N0000028 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.icot.cz/prilezitost-pro-kooperativni-marketingove-rizeni-destinace-plzensko/" target="_blank" >https://www.icot.cz/prilezitost-pro-kooperativni-marketingove-rizeni-destinace-plzensko/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příležitost pro kooperativní marketingové řízení destinace Plzeňsko

  • Popis výsledku v původním jazyce

    S rostoucí konkurencí na trhu turismu dochází k razantní změně v řízení destinací. Vyspělé destinace využívají stejné procesy řízení jako podniky, a to plánování, rozhodování, organizování, realizaci a kontrolu včetně případných oprav a následných aktualizací. Organizace destinačního managementu vykonávají manažerské funkce v nastaveném konceptu řízení, jehož hlavním cílem je konkurenceschopnost destinace založená na jejím udržitelném rozvoji.

  • Název v anglickém jazyce

    Opportunity for Cooperative Marketing Management of Pilsen Region Destination

  • Popis výsledku anglicky

    With increasing competition in the tourism market, there is a sharp change in destination management. Advanced destinations use the same management processes as businesses, including planning, decision-making, organizing, implementing and controlling, including possible corrections and subsequent updates. Destination management organizations perform managerial functions in a set management concept whose main objective is the competitiveness of a destination based on its sustainable development.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    COT

  • ISSN

    1212-4281

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2018

  • Číslo periodika v rámci svazku

    02

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    31-31

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus