Bolivian Competitiveness in Tourism and its International Development Cooperation Prospects with the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F20%3AN0000022" target="_blank" >RIV/25619161:_____/20:N0000022 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://chtp-journal.com/archives/" target="_blank" >https://chtp-journal.com/archives/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Bolivian Competitiveness in Tourism and its International Development Cooperation Prospects with the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The Bolivian market is relatively unsaturated in all its economic sectors, with a consumer potential of 11.4 million people (2019) and the tourism sector is currently considered one of the strategic economic activities for Bolivia, it occupies a position far behind many of its direct competitors: other countries in the South American region. This is a clear indicator of the wide margin of improvement that exists in this sector. Bolivia's tourism offers mainly rely on its rich natural assets, making it the sector's diamond in the rough.
Název v anglickém jazyce
Bolivian Competitiveness in Tourism and its International Development Cooperation Prospects with the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The Bolivian market is relatively unsaturated in all its economic sectors, with a consumer potential of 11.4 million people (2019) and the tourism sector is currently considered one of the strategic economic activities for Bolivia, it occupies a position far behind many of its direct competitors: other countries in the South American region. This is a clear indicator of the wide margin of improvement that exists in this sector. Bolivia's tourism offers mainly rely on its rich natural assets, making it the sector's diamond in the rough.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Czech Tourism and Hospitality Papers
ISSN
25710389
e-ISSN
—
Svazek periodika
2020
Číslo periodika v rámci svazku
33
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
3-15
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—