Art (in) marketing Marketing in art
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F22%3AN0000027" target="_blank" >RIV/25619161:_____/22:N0000027 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=0dfM4VDN62Q" target="_blank" >https://www.youtube.com/watch?v=0dfM4VDN62Q</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Umenie (v) marketingu Marketing v umení
Popis výsledku v původním jazyce
Anotace Marketingová konferencia Umenie (v) marketingu: Marketing v umení, ktorú spoločne zorganizovali inštitúcie: FF UKF v Nitre, SPU Nitra, Metropolitní univerzita Praha, VŠMVV Praha, Česká marketingová spoločnosť. Cieľom konferencie bolo nahliadnuť na širokú problematiku art marketingu optikou troch rôznych sfér – vedeckej, optikou marketingovej praxe a optikou samotných umeleckých tvorcov. Výsledky konferencie prispeli k transferu vedy, umenia a kreatívnych priemyslov v špecifickej oblasti art marketingu. Konferenciu mohli online sledovať študenti všetkých akademických pracovísk, záznam je voľne dostupný aj pre pracovníkov kultúrnych inštitúcií a ich vzdelávanie.
Název v anglickém jazyce
Art (in) marketing Marketing in art
Popis výsledku anglicky
Marketing conference Art (in) marketing: Marketing in art, which was jointly organized by the institutions: FF UKF in Nitra, SPU Nitra, Metropolitan University Prague, VŠMVV Prague, Czech Marketing Society. The aim of the conference was to look at the broad issue of art marketing through the lens of three different spheres – scientific, through the lens of marketing practice and through the lens of the artistic creators themselves. The results of the conference contributed to the transfer of science, art and creative industries in the specific field of art marketing. Students of all academic workplaces could watch the conference online, the recording is also freely available for workers of cultural institutions and their education
Klasifikace
Druh
M - Uspořádání konference
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
ONLINE
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
100
Počet zahraničních účastníků
10
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce