Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Art (in) marketing Marketing in art

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F22%3AN0000027" target="_blank" >RIV/25619161:_____/22:N0000027 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=0dfM4VDN62Q" target="_blank" >https://www.youtube.com/watch?v=0dfM4VDN62Q</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Umenie (v) marketingu Marketing v umení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Anotace Marketingová konferencia Umenie (v) marketingu: Marketing v umení, ktorú spoločne zorganizovali inštitúcie: FF UKF v Nitre, SPU Nitra, Metropolitní univerzita Praha, VŠMVV Praha, Česká marketingová spoločnosť. Cieľom konferencie bolo nahliadnuť na širokú problematiku art marketingu optikou troch rôznych sfér – vedeckej, optikou marketingovej praxe a optikou samotných umeleckých tvorcov. Výsledky konferencie prispeli k transferu vedy, umenia a kreatívnych priemyslov v špecifickej oblasti art marketingu. Konferenciu mohli online sledovať študenti všetkých akademických pracovísk, záznam je voľne dostupný aj pre pracovníkov kultúrnych inštitúcií a ich vzdelávanie.

  • Název v anglickém jazyce

    Art (in) marketing Marketing in art

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing conference Art (in) marketing: Marketing in art, which was jointly organized by the institutions: FF UKF in Nitra, SPU Nitra, Metropolitan University Prague, VŠMVV Prague, Czech Marketing Society. The aim of the conference was to look at the broad issue of art marketing through the lens of three different spheres – scientific, through the lens of marketing practice and through the lens of the artistic creators themselves. The results of the conference contributed to the transfer of science, art and creative industries in the specific field of art marketing. Students of all academic workplaces could watch the conference online, the recording is also freely available for workers of cultural institutions and their education

Klasifikace

  • Druh

    M - Uspořádání konference

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    ONLINE

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    100

  • Počet zahraničních účastníků

    10

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce