Výzvy pro mezinárodní marketing turismu a letecké dopravy v post-covidovém období
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25739018%3A_____%2F20%3AN0000010" target="_blank" >RIV/25739018:_____/20:N0000010 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://jdss.vsmvv.cz/index.php/current-issue" target="_blank" >https://jdss.vsmvv.cz/index.php/current-issue</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzvy pro mezinárodní marketing turismu a letecké dopravy v post-covidovém období
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá dopady a výzvami pandemie Covid-19 pro marketing mezinárodního turismu a s ním spojené mezinárodní letecké dopravy. Cílem článku je identifikace trendů a výzev v mezinárodním marketingu turismu a letecké dopravy s ohledem na přelomové období způsobené pandemií Covid-19 přinášející kvantitativní i kvalitativní změny v poptávce a nabídce v obou uvedených sektorech. V článku jsou řešeny postupy privátních i veřejných subjektů nejen v oblasti strategického marketingu, ale i v oblasti tvorby produktu a marketingové komunikace. Metodika článku je založena na analýze vybraných strategických dokumentů klíčových mezinárodních organizací aktivních v mezinárodním turismu a letectví (UNWTO, WTTC, ETC, IATA).
Název v anglickém jazyce
Post-covid challenges in international tourism and air transportation marketing
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the impacts and challenges of the covid-19 pandemic for the marketing of international tourism and related international air transport. The aim of the article is to identify trends and challenges in the international marketing of tourism and air transport with regard to the turning point caused by the covid-19 pandemic, bringing quantitative and qualitative changes in demand and supply in both sectors. The article deals with the procedures of private and public stakeholders not only in the field of strategic marketing, but also in the field of product development and marketing communication. The methodology of the article is based on the analysis of selected strategic documents of key international organizations operating in international tourism and aviation business (UNWTO, WTTC, ETC, IATA).
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50400 - Sociology
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Diplomatic and Social Studies
ISSN
2570-9852
e-ISSN
2570-9844
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
61 - 69
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—