Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzvy pro mezinárodní marketing turismu a letecké dopravy v post-covidovém období

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25739018%3A_____%2F20%3AN0000010" target="_blank" >RIV/25739018:_____/20:N0000010 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://jdss.vsmvv.cz/index.php/current-issue" target="_blank" >https://jdss.vsmvv.cz/index.php/current-issue</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzvy pro mezinárodní marketing turismu a letecké dopravy v post-covidovém období

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá dopady a výzvami pandemie Covid-19 pro marketing mezinárodního turismu a s ním spojené mezinárodní letecké dopravy. Cílem článku je identifikace trendů a výzev v mezinárodním marketingu turismu a letecké dopravy s ohledem na přelomové období způsobené pandemií Covid-19 přinášející kvantitativní i kvalitativní změny v poptávce a nabídce v obou uvedených sektorech. V článku jsou řešeny postupy privátních i veřejných subjektů nejen v oblasti strategického marketingu, ale i v oblasti tvorby produktu a marketingové komunikace. Metodika článku je založena na analýze vybraných strategických dokumentů klíčových mezinárodních organizací aktivních v mezinárodním turismu a letectví (UNWTO, WTTC, ETC, IATA).

  • Název v anglickém jazyce

    Post-covid challenges in international tourism and air transportation marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the impacts and challenges of the covid-19 pandemic for the marketing of international tourism and related international air transport. The aim of the article is to identify trends and challenges in the international marketing of tourism and air transport with regard to the turning point caused by the covid-19 pandemic, bringing quantitative and qualitative changes in demand and supply in both sectors. The article deals with the procedures of private and public stakeholders not only in the field of strategic marketing, but also in the field of product development and marketing communication. The methodology of the article is based on the analysis of selected strategic documents of key international organizations operating in international tourism and aviation business (UNWTO, WTTC, ETC, IATA).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50400 - Sociology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Diplomatic and Social Studies

  • ISSN

    2570-9852

  • e-ISSN

    2570-9844

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    61 - 69

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus