Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv rozvoje informační společnosti na další vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25751417%3A_____%2F11%3A%230000135" target="_blank" >RIV/25751417:_____/11:#0000135 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv rozvoje informační společnosti na další vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na specifický vliv rozvoje informační společnosti na další vzdělávání dospělých. Zabývá se analýzou vztahu dalšího vzdělávání a ICT a hledá souvislosti mezi informační gramotností, účastí na dalším vzdělávání elektronickou formou, využití eLearningu v podnicích, rozvojem informačních technologií a dalšími charakteristikami informační společnosti. Hodnoceno je postavení ČR ve srovnání s dalšími zeměmi Evropské unie z hlediska úrovně, využití a získávání elektronických dovedností. Pozornost je věnována ICT nejen jako předmětu, ale také nástroji dalšího vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Information Society Development Impact on Adult Education and Training

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this contribution is to analyse relation between adult education and training and ICT. Possible impacts of ICT development on human resources are analysed, namely the position of the Czech Republic in light of level, utilization and obtainingelectronic knowledge. Therefore, focuses the paper on connectivity between participation rate on adult education and training (esp. online courses and eLearning) and the development of ICT, information literacy and other characteristics of information society. Chapter assesses not only ICT as a subject, but the tool of adult education and training as well. Participation rate in electronic education and training, online courses and eLearning in enterprises are also analysed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0524" target="_blank" >1M0524: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efektivní vzdělávání pro trh práce

  • ISBN

    978-80-904531-1-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Asociace institucí vzdělávání dospělých ČR

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku