PERCEPCE KONCEPTU CSR VE VYBRANÝCH PODNICÍCH MORAVSKOSLEZKÉHO KRAJE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25840886%3A_____%2F21%3AN0000030" target="_blank" >RIV/25840886:_____/21:N0000030 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
PERCEPCE KONCEPTU CSR VE VYBRANÝCH PODNICÍCH MORAVSKOSLEZKÉHO KRAJE
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje problematiku teoretického rozboru současných konceptů, východisek, vztahů a problémů souvisejících s pojetím společenské odpovědnosti firem jako sociálního, sociokulturního a ekonomického fenoménu. Tato východiska jsou podpořeny empirickým dotazníkovým šetřením mapující problematiku vnímání smyslu, myšlenky, účelu a znalosti konceptu CSR na vybraném výzkumném vzorku podnikatelských subjektů v Moravskoslezském kraji na česko-polském pomezí v rámci Euroregionu Beskydy. Tyto výsledky doplňují část informací o zkoumané problematice analýzy stavu společenské odpovědnosti firem a organizací ve vybrané geografické části respondentů česko-polského pohraničí.
Název v anglickém jazyce
PERCEPCE KONCEPTU CSR VE VYBRANÝCH PODNICÍCH MORAVSKOSLEZKÉHO KRAJE
Popis výsledku anglicky
The paper presents the issue of theoretical analysis of current concepts, starting points, relationships and problems related to the concept of corporate social responsibility as a social, sociocultural and economic phenomenon. These aspects are based on an empirical questionnaire survey mapping the issue of perception of the meaning, thought, purpose and knowledge of the CSR concept on a selected research sample of business entities in the Moravian-Silesian Region on the Czech-Polish border within the Beskydy Euroregion. These results supplement part of the information on the researched issue of the analysis of the state of social responsibility of companies and organizations in a selected geographical part of the respondents of the Czech-Polish border.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50200 - Economics and Business
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Společenská odpovědnost firem v česko-polském pohraničí
ISBN
978-80-87291-28-3
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
29-41
Počet stran knihy
120
Název nakladatele
—
Místo vydání
Havířov
Kód UT WoS kapitoly
—