Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prototyp sedadla do železničních vagonů pro regionální přepravu - SEL-40 P10 , čtyřsedadlo

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25855042%3A_____%2F04%3ASEK40P10" target="_blank" >RIV/25855042:_____/04:SEK40P10 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prototyp sedadla do železničních vagonů pro regionální přepravu - SEL-40 P10 , čtyřsedadlo

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sedadlo SEK-40 P10 je modifikací sedadla SEK-40 P8. Hlavní změnou vkonstrukci je náhrada ABS krytů za hliníkový plech, přičemž byly sdruženy čalounění opěráku a sedáku do jednoho dílů optimalizace nákladů na výrobu a pracnost. Kvůli této změně muselo dojít kzměně profilů rámu ztrubek na ploché profily (plochoovály). Taktéž byl zvýšen komfort sezení pomocí výraznějšího tvarovaní ploch sedací a opěrné části. Sedadlo nebylo vybaveno žádným příslušenstvím pouze u čtyřsedadla bylo namontováno madlo. Prototypy sedadel byly určeny pro prezentaci sedadel zákazníkovi přímo ve voze.

  • Název v anglickém jazyce

    Prototyp of seat into the railway coaches for regional transport SEL-40 P10 , four - seat

  • Popis výsledku anglicky

    The SEK seat 40 P10 is modification of SEK 40 P8 seat. The main change in construction is substitution of ABS covers for aluminium sheet and padding of backrest and seating part were pooled to one part optimalization of costs for production and work expenditure. Because of this change it must come to change of frame profile from tube to flat profile. Comfort was raised by precision farming of backrest and seating part. The seat wasnt equipped with any accessories only at the fourseat was installed the handle. The seat prototypes were intended for presentation of seat to the customer direct in the carriage.

Klasifikace

  • Druh

    X - Nezařazeno

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FF-P2%2F079" target="_blank" >FF-P2/079: Vývoj interiéru vlakové soupravy pro regionální dopravu.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.