Optimalizace užitných vlastností kolejnic pro zvýšení konkurenceschopnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25870807%3A_____%2F14%3A%230000454" target="_blank" >RIV/25870807:_____/14:#0000454 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/25870807:_____/15:#0000456
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Optimalizace užitných vlastností kolejnic pro zvýšení konkurenceschopnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem spolupráce na projektu byla statistická analýza: mechanických vlastností kolejnic profilu 136 RE jakosti IH-NS odválcovaných v kampani 1. až 7. 2. 2014, sestavení modelu závislosti tvrdosti dle Brinella na vzdálenosti od čela u 7 vzorků kolejnic profilu 136 RE jakosti IH-NS podle Jominyho zkoušky bez tepelného zpracování, vlivu výrobních parametrů na mikrostrukturu 16 vzorků kolejnic profilu 136 RE jakosti IH-NS z taveb ?Norfolk?, vlivu vlastností vzduchu v oblasti chladicího lože a nasávaného vzduchu venkovního na hodnoty tvrdosti kolejnic profilu 136 RE odválcovaných v období 22. až 29. 1. 2013, vlivu doby řízeného chlazení vzduchem kolejnic 136RE v oblasti chladicího lože VH na výsledné mechanické vlastnosti v kampani 09/2014 pro společnost CN.
Název v anglickém jazyce
Optimizing utility properties of rails for increased competitiveness
Popis výsledku anglicky
The aim of the cooperation project was a statistical analysis: mechanical properties of the rail profile 136 RE quality H-NS rolled in the campaign February the 1st to 7th 2014 and build a model based on Brinell hardness according to the distance from the face in profile rails 7 samples 136 RE quality IH-NS by Jominy test without heat treatment, the impact of production parameters on the microstructure of 16 samples of rails profile 136 RE IH-NS quality of the heats "Norfolk" the impact properties of air in the cooling bed and the outdoor air intake on the hardness profile rails 136 RE rolled in a period of January 22 to 29, 2013, the effect of time-controlled air cooling rails 136RE in the cooling bed VH on the resulting mechanical properties in the campaign for the company CN 09/2014.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
JG - Hutnictví, kovové materiály
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
94
Místo vydání
TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY, a.s.
Název nakladatele resp. objednatele
TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY, a.s.
Verze
—