Význam implementace vybraných alternativních vyučovacích metod v rámci profesně orientovaného bezpečnostního vzdělávání orientované na příslušníky bezpečnostních a komunálních sborů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F18%3AN0000019" target="_blank" >RIV/26033909:_____/18:N0000019 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15210/18:73591380
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam implementace vybraných alternativních vyučovacích metod v rámci profesně orientovaného bezpečnostního vzdělávání orientované na příslušníky bezpečnostních a komunálních sborů
Popis výsledku v původním jazyce
Věcné kontury subkapitoly kolektivní monografie č. 2.7 “Význam implementace vybraných alternativních vyučovacích metod v rámci profesně orientovaného bezpečnostního vzdělávání orientované na příslušníky bezpečnostních a komunálních sborů” v širším aspektu primárně a demonstrativním způsobem poukazuje k možnému využití alternativního edukačního potencionálu, upotřebitelného v rámci tzv. „terciálního“ bezpečnostního vzdělávání, směřujícího k zájmově dané skupině posluchačů či frekventantů a která reflektuje potřebnost holisticky orientovaných odborných kompetencí a dovedností, nezbytných pro zabezpečení odborné aplikační agendy správního (policejního) charakteru tzv. „přímé“ či „nepřímé“ bezpečnostní povahy ze strany místně a věcně příslušných bezpečnostních a komunálních sborů. V užším teoretickém vhledu zájmově demonstruje „holisticky“ orientovaný edukační segment studijního programu bezpečnostně právní činnost, aktuálně zabezpečovaném Vysokou školou evropských a regionálních studií České Budějovice (dále jen program „BPČ“), který je odborně a metodicky spoluzabezpečován Katedrou právních oborů a bezpečnostních studií VŠERS, z.ú (dále jen „KPOBS“). Naznačený edukační potencionál má mimo jiné s odkazem k účinným aktualizacím „Dlouhodobého záměru Vysoké školy evropských a regionálních studií, z.ú“ trvalou ambici „sui generis“ respektovat jak multiplicitně orientované terciální vzdělávací cíle, segmentárně zacílené k tématické oblasti bezpečnostního vzdělávání, které dílem participatorně reflektují excelenci akademických činností, tak prostupnost systému, včetně rozšíření přístupu ke vzdělávání, celoživotního vzdělávání apod.
Název v anglickém jazyce
The Importance of Implementation of Selected Alternative Teaching Methods within Professionally-Oriented Security Education Focused on Security Corps and Municipal Boards
Popis výsledku anglicky
Material framework of the sub-chapter of the collective monograph No. 2.7 “The Importance of Implementation of Selected Alternative Teaching Methods within Professionally-Oriented Security Education Focused on Security Corps and Municipal Boards“ in a broader aspect, primarily and in a demonstrative way, relates to the possible use of alternative educational potential, usable within frame of so called “tertiary security education aiming to a given group of listeners or learners and which reflects the necessity of holistically-oriented professional competence and skills, necessary to ensure the professional application agenda of administrative (police) character of so called “direct” or “indirect” security regarding the appropriate security corps and municipal boards. In a narrower, theoretical aspect, the holistically-oriented educational segment is represented by a study programme law and security, currently taught at the College of European and Regional Studies in České Budějovice, and professionally and methodologically conducted by the Department of Law and Security Studies. The outlined educational potential, with regard to the Long-term Intent of the College of European and Regional Studies, aims to respect multiple-oriented tertiary educational goals, focused on the security education, and reflecting partially academic activities, as well as coherence of the system including increasing the access to education, lifelong learning etc.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50502 - Criminology, penology
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vybrané konsekvence bezpečnostních a právních věd (recentní diskurs)
ISBN
978-80-7556-039-1
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
140-153
Počet stran knihy
175
Název nakladatele
Vysoká škola evropských a regionálních studií
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS kapitoly
—