Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam implementace vybraných alternativních vyučovacích metod v rámci profesně orientovaného bezpečnostního vzdělávání orientované na příslušníky bezpečnostních a komunálních sborů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F18%3AN0000019" target="_blank" >RIV/26033909:_____/18:N0000019 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15210/18:73591380

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam implementace vybraných alternativních vyučovacích metod v rámci profesně orientovaného bezpečnostního vzdělávání orientované na příslušníky bezpečnostních a komunálních sborů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Věcné kontury subkapitoly kolektivní monografie č. 2.7 “Význam implementace vybraných alternativních vyučovacích metod v rámci profesně orientovaného bezpečnostního vzdělávání orientované na příslušníky bezpečnostních a komunálních sborů” v širším aspektu primárně a demonstrativním způsobem poukazuje k možnému využití alternativního edukačního potencionálu, upotřebitelného v rámci tzv. „terciálního“ bezpečnostního vzdělávání, směřujícího k zájmově dané skupině posluchačů či frekventantů a která reflektuje potřebnost holisticky orientovaných odborných kompetencí a dovedností, nezbytných pro zabezpečení odborné aplikační agendy správního (policejního) charakteru tzv. „přímé“ či „nepřímé“ bezpečnostní povahy ze strany místně a věcně příslušných bezpečnostních a komunálních sborů. V užším teoretickém vhledu zájmově demonstruje „holisticky“ orientovaný edukační segment studijního programu bezpečnostně právní činnost, aktuálně zabezpečovaném Vysokou školou evropských a regionálních studií České Budějovice (dále jen program „BPČ“), který je odborně a metodicky spoluzabezpečován Katedrou právních oborů a bezpečnostních studií VŠERS, z.ú (dále jen „KPOBS“). Naznačený edukační potencionál má mimo jiné s odkazem k účinným aktualizacím „Dlouhodobého záměru Vysoké školy evropských a regionálních studií, z.ú“ trvalou ambici „sui generis“ respektovat jak multiplicitně orientované terciální vzdělávací cíle, segmentárně zacílené k tématické oblasti bezpečnostního vzdělávání, které dílem participatorně reflektují excelenci akademických činností, tak prostupnost systému, včetně rozšíření přístupu ke vzdělávání, celoživotního vzdělávání apod.

  • Název v anglickém jazyce

    The Importance of Implementation of Selected Alternative Teaching Methods within Professionally-Oriented Security Education Focused on Security Corps and Municipal Boards

  • Popis výsledku anglicky

    Material framework of the sub-chapter of the collective monograph No. 2.7 “The Importance of Implementation of Selected Alternative Teaching Methods within Professionally-Oriented Security Education Focused on Security Corps and Municipal Boards“ in a broader aspect, primarily and in a demonstrative way, relates to the possible use of alternative educational potential, usable within frame of so called “tertiary security education aiming to a given group of listeners or learners and which reflects the necessity of holistically-oriented professional competence and skills, necessary to ensure the professional application agenda of administrative (police) character of so called “direct” or “indirect” security regarding the appropriate security corps and municipal boards. In a narrower, theoretical aspect, the holistically-oriented educational segment is represented by a study programme law and security, currently taught at the College of European and Regional Studies in České Budějovice, and professionally and methodologically conducted by the Department of Law and Security Studies. The outlined educational potential, with regard to the Long-term Intent of the College of European and Regional Studies, aims to respect multiple-oriented tertiary educational goals, focused on the security education, and reflecting partially academic activities, as well as coherence of the system including increasing the access to education, lifelong learning etc.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50502 - Criminology, penology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vybrané konsekvence bezpečnostních a právních věd (recentní diskurs)

  • ISBN

    978-80-7556-039-1

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    140-153

  • Počet stran knihy

    175

  • Název nakladatele

    Vysoká škola evropských a regionálních studií

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS kapitoly