Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Od propagace k integrované marketingové komunikaci společnosti ŠKODA AUTO a.s. Mladá Boleslav

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F18%3AN0000020" target="_blank" >RIV/26033909:_____/18:N0000020 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Od propagace k integrované marketingové komunikaci společnosti ŠKODA AUTO a.s. Mladá Boleslav

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola monografie si klade za cíl zachytit vývoj komerční komunikace na příkladu společnosti ŠKODA AUTO a.s. Mladá Boleslav. Úvodní část obsahuje exkurz do historie společnosti. Navazuje vývoj propagace a komunikačních aktivit v historii společnosti s četnými konkrétními příklady. Samostatnou částí je pohled na propagaci v období plánované ekonomiky. Nechybí část věnovaná vývoji značky Škoda a ochranné známky. Závěr kapitoly monografie tvoří integrovaná marketingová komunikace společnosti doprovázená řadou příkladů.

  • Název v anglickém jazyce

    From Promotion to Integrated Marketing Communication in ŠKODA AUTO, Plc.

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter of the monograph aims to cover the development of business communication on the example of ŠKODA AUTO, Plc. Mladá Boleslav. The initial part is focused on the short description of the history of the company. It is followed up by the development of promotion and communication activities in the history of the company with many real examples. The view of the promotion in the era of centrally planned economy is another chapter. There is also a part focused on the development of Škoda brand and its trade mark. The conclusion of the chapter is the integrated marketing communication of the company accompanied with a wide range of examples.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Management integrované marketingové a podnikové komunikace

  • ISBN

    978-80-86747-48-4

  • Počet stran výsledku

    30

  • Strana od-do

    70-99

  • Počet stran knihy

    135

  • Název nakladatele

    Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly