Od propagace k integrované marketingové komunikaci společnosti ŠKODA AUTO a.s. Mladá Boleslav
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F18%3AN0000020" target="_blank" >RIV/26033909:_____/18:N0000020 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Od propagace k integrované marketingové komunikaci společnosti ŠKODA AUTO a.s. Mladá Boleslav
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola monografie si klade za cíl zachytit vývoj komerční komunikace na příkladu společnosti ŠKODA AUTO a.s. Mladá Boleslav. Úvodní část obsahuje exkurz do historie společnosti. Navazuje vývoj propagace a komunikačních aktivit v historii společnosti s četnými konkrétními příklady. Samostatnou částí je pohled na propagaci v období plánované ekonomiky. Nechybí část věnovaná vývoji značky Škoda a ochranné známky. Závěr kapitoly monografie tvoří integrovaná marketingová komunikace společnosti doprovázená řadou příkladů.
Název v anglickém jazyce
From Promotion to Integrated Marketing Communication in ŠKODA AUTO, Plc.
Popis výsledku anglicky
The chapter of the monograph aims to cover the development of business communication on the example of ŠKODA AUTO, Plc. Mladá Boleslav. The initial part is focused on the short description of the history of the company. It is followed up by the development of promotion and communication activities in the history of the company with many real examples. The view of the promotion in the era of centrally planned economy is another chapter. There is also a part focused on the development of Škoda brand and its trade mark. The conclusion of the chapter is the integrated marketing communication of the company accompanied with a wide range of examples.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Management integrované marketingové a podnikové komunikace
ISBN
978-80-86747-48-4
Počet stran výsledku
30
Strana od-do
70-99
Počet stran knihy
135
Název nakladatele
Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—