Veletrhy a výstavy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F09%3A%230000118" target="_blank" >RIV/26138077:_____/09:#0000118 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Veletrhy a výstavy
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha analyzuje veletrhy a výstavy v minulosti a současnosti, akcentuje komunikačníroli veletrhů a jejich změnu z míst kontraktů v místa kontaktů. Jednotlivé kapitoly přinášejí praktické informace všem, kterých se veletrhy a výstavy týkají ? ať už vystavujícím či organizátorům (Veletrh jako multimédium, Veletrh v konkurenčním prostředí, Tvůrčí příprava veletržního vystoupení, Doprovodný program, Veletrh jako produkt a jeho propagace, Způsoby měření efektivnosti veletržních vystoupení atd.).
Název v anglickém jazyce
Fairs and Exhibitions
Popis výsledku anglicky
The book analyses fairs and exhibitions in the past and today, accentuates the communication role of fairs and their transformation from the place to close contracts to that to make contacts. The chapters give practical information to all who it may concern - exhibitors as well as organizers (Fair as a multi-medium, Fairs in the competitive context, Creative preparation for a fair presentation, Accompanying program, Fair as a product and its promotion, Methods to measure effectiveness of fair presentations, etc.)
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-86946-38-2
Počet stran knihy
380
Název nakladatele
Professional publishing
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—