Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Poznej svého klienta - základní zásada finančního práva

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F12%3A%230000351" target="_blank" >RIV/26138077:_____/12:#0000351 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Poznej svého klienta - základní zásada finančního práva

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this book is to address the ?Know Your Customer? principle and its wider context in the law of the Czech Republic, Slovakia and the European Union. In the Czech law, the Know Your Customer principle is reflected in the Act No. 253/2008 Sb. onCertain Measures against Money Laundering and Terrorism Financing as amended. In the Slovak law, this principle has been introduced by the Act No. 297/2008 Z. z. on the Prevention of Legalization of Proceeds of Criminal Activity and Terrorism Financing and on Amendments and Supplements to Certain Acts as amended. The responsibility of financial institutions, credit institutions, notaries, attorneys-in-law and other people (obliged entities) is to perform simplified customer due diligence and customer due diligence. The customer due diligence is followed by other processes, such as the notification of suspicious transaction, subsequent actions by the financial intelligence unit of the respective state and sanction procedure (if the legal

  • Název v anglickém jazyce

    Know Your Customer - basic principle of financial law

  • Popis výsledku anglicky

    Kniha je věnována zásadě ?Poznej svého klienta? a jejím širším souvislostem v českém, ve slovenském a v evropském právu. V českém právním řádu se zásada ?Poznej svého klienta (Know Your Customer)? odráží v zákoně č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu, ve znění pozdějších předpisů, na Slovensku v zákoně č. 297/2008 Z. z., o ochrane pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a o ochrane pred financovaním terorizmu a o zmene a doplneníniektorých zákonov, ve znění pozdějších předpisů. Povinností finančních a úvěrových institucí, notářů, advokátů a dalších tzv. povinných osob je provádět identifikaci klienta nebo převzetí identifikace klienta od jiné osoby (anglicky simplified due diligence) a ve stanovených případech kontrolu klienta (due diligence). Na identifikaci a kontrolu klienta navazují další procesy, jako například notifikace podezřelých obchodů, následné úkony prováděné finančními analytickými útvary příslušn

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VG20122014087" target="_blank" >VG20122014087: Zvýšení účinnosti postupů a opatření při odhalování legalizace výnosů z trestné činnosti a zamezení financování zločineckých struktur v sektoru poskytovatelů finančních služeb</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-210-6085-2

  • Počet stran knihy

    166

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy